تاریخ انتشار: 1402/10/06 07:18
کد خبر: 1264872

الماس استقلال بالاخره برگشت!

مهاجم ایرانی هال سیتی پس از مدت‌ها، حضور در فهرست نفرات تیمش را مقابل ساندرلند تجربه کرد.
الماس استقلال بالاخره برگشت!

اللهیار صیادمنش که بدترین سال دوران فوتبال خود را پشت سر می‌گذارد و شرایط سختی را در هال سیتی تجربه می‌کند، از ابتدای فصل ۲۴-۲۰۲۳ فقط در سه مسابقه چمپیونشیپ انگلیس به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته که تمام مدت زمان بازی او به یک نیمه هم نمی‌رسد و دیروز هم همین رویه برای او ادامه پیدا کرد.

مهاجم ایرانی هال سیتی که آخرین بازی خود به‌عنوان یار جانشین را در روز سیزدهم آبان‌ ماه در هفته پانزدهم چمپیونشیپ انگلیس مقابل وست‌بروم انجام داده و پس از آن در دو مسابقه پیاپی برابر هادرسفیلد و سوانسی به طور کامل نیمکت نشین بود، در ۶ دیدار پیاپی در لیست نفرات تیمش دیده نمی‌شد.

صیادمنش که هیچ مصدومیتی هم نداشت، پس از یک ماه و یک روز دوری از فهرست نفرات تیمش، در مسابقه دیروز مقابل ساندرلند در هفته بیست و چهارم چمپیونشیپ انگلیس دوباره به لیست بازیکنان هال سیتی بازگشت، اما فرصت بازی پیدا نکرد.

اللهیار که از شرایط خود در هال سیتی رضایت ندارد و فقط سه بازی در این فصل انجام داده، امیدوار است در نقل و انتقالات زمستانی بتواند پیشنهادی برای جدایی از این باشگاه داشته باشد و قراردادش را فسخ کند که البته بعید به نظر می‌رسد باشگاه انگلیسی به این راحتی چنین اجازه‌ای را به ستاره ایرانی خود بدهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55ewnq

آخرین اخبار