تاریخ انتشار: 1403/01/26 11:08
کد خبر: 1272800

اوسمار با فرمول یحیی ستاره پرسپولیس را احیا کرد!

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در پست جدیدش حسابی درخشیده است.
اوسمار با فرمول یحیی ستاره پرسپولیس را احیا کرد!

پرسپولیس متحول شده اوسمار در کارهای هجومی فوق العاده عالی کار کرده و این تیم با تیم نیم فصل نخست تفاوت آشکاری دارد. مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر ۴ مهره تهاجمی پرسپولیس هستند که بار هجومی پرسپولیس را به دوش می‌کشند و نمایش‌های بسیار خوبی هم در هفته‌های اخیر داشتند. مورد ویژه در بین این نفرات مربوط به امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس است.

امید که بازی در پست‌های مختلفی را در این تیم تجربه کرده، این روزها در تیم اوسمار پشت سر تک مهاجم تیم بازی می‌کند. عالیشاه حسابی در پست خود جا افتاده و درخشیده است. این بازیکن که در سال‌های گذشته حتی چند بار به جدایی از پرسپولیس هم نزدیک شده بود، این روزها یکی از بهترین‌های تیمش است و بسیار موثر کار می‌کند.

نکته جالب اینجاست که اولین بار یحیی گل محمدی و در ۳ بازی پایانی نیم فصل نخست از عالیشاه پشت سر تک مهاجم تیمش استفاده کرد و حالا اوسمار با همان فرمولی که یحیی به او یاد داده بود، از امید بهره می‌برد. عالیشاه آنقدر خوب کار کرده که دیگر خبری از حضور وحید امیری در ترکیب اصلی پرسپولیس نیست و آچار فرانسه قرمزها به یک نیمکت نشین در پرسپولیس تبدیل شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55ma6o

آخرین اخبار