تاریخ انتشار: 1402/06/15 21:38
کد خبر: 47

این تصمیم یحیی به ضرر پرسپولیس تمام شد

عدم توازن در پست های مختلف، مشکل بزرگ پرسپولیس در این فصل است.
این تصمیم یحیی به ضرر پرسپولیس تمام شد

به گفته کارشناسان، نداشتن توازن در پست های مختلف بزرگترین مشکل پرسپولیس در این فصل است. هرچند پرسپولیس هنوز هم یکی از بهترین ترکیب ها را در اختیار دارد ولی در بعضی پست ها احساس ضعف می کند.

مثلا این تیم ۶ بازیکن دارد که در پست مدافع میانی بازی می کنند ولی تنها یک مدافع چپ و یک فوروارد تخصصی دارد. در بین مدافعان پرسپولیس انقدر ترافیک وجود دارد که مثلا ستاره ای مثل گولسیانی نیمکت نشین است و به هنانوف و فرجی حتی یک دقیقه هم بازی نرسیده است. یحیی می توانست به راحتی یکی از مدافعان خودش را کنار بگذارد و به جای آن یک عنصر تهاجمی یا یک مدافع چپ باکیفیت و یا حتی یک گلر ذخیره مطمئن برای بیرانوند جذب کند.

علی نعمتی به عنوان مدافع چپ بازی می کند که پست اصلی اش بازی در قلب خط دفاعی است. بیرانوند اگر مصدوم و یا محروم شود، کار پرسپولیس بسیار سخت خواهد شد و گلر ذخیره میدان دیده ای ندارد. در خط حمله هم که پرسپولیس فقط شهاب زاهدی را دارد و او هنوز در این تیم جا نیفتاده است. 

مدافع عنوان قهرمانی فقط یک جای خالی در ترکیبش دارد و می خواهد یک مهاجم خارجی جذب کند. دیگر فرصت نقل و انتقالات به پایان رسیده و یحیی نمی تواند تا نیم فصل بازیکنی را کنار بگذارد و به جای آن یک بازیکن دیگر به خدمت بگیرد. گل محمدی مجبور است تا نیم فصل با همین نفرات ادامه دهد و با کمبودها بسازد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/63z9n4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادامه غیبت گولسیانی در تمرین پرسپولیس