تاریخ انتشار: 1402/06/11 10:15
کد خبر: 247

دور زدن قانون برای اصفهانی‌ها دردسرساز شد

باشگاه سپاهان سقف بودجه این فصل را رعایت کرده و منتظر صدور کارت بازی دو بازیکن جدیدش است.
دور زدن قانون برای اصفهانی‌ها دردسرساز شد

 تیم فوتبال سپاهان در چهار هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر به دلیل عدم ثبت قرارداد عیسی آل‌کثیر و برایان دابو در سازمان لیگ نتوانسته از این دو خرید جدیدش استفاده کند و ژوزه مورایس این نفرات را در اختیار نداشته، اما بحث اصلی درباره پرونده این دو نفر کمی پیچیده و البته جالب توجه شده است.

فرشید طاهری، مسؤول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در این باره به شبکه ورزش گفت: عیسی آل‌کثیر و دابو با باشگاه سپاهان قرارداد دارند و درخواست صدور کارت بازی برای آنها داده شده، اما بخاطر مشکلات بحث سقف بودجه، پس از بررسی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به ما اعلام خواهد شد که این دو بازیکن اجازه بازی خواهند داشت یا خیر و طبق همان، کارت صادر می‌شود.

او در خصوص اینکه اگر کارت بازی این دو بازیکن صادر نشود چه اتفاقی می‌افتد، اظهار کرد: این دو بازیکن با باشگاه سپاهان قرارداد بسته‌اند و نقل و انتقالات هم به پایان رسیده است. از سوی دیگر تیم‌ها می‌توانند تا نیم‌فصل فقط بازیکنانی را به‌عنوان سهمیه فیفا جذب کنند که یار آزاد بوده و همچنین آن باشگاه جای خالی در لیست خود لحاظ کرده باشد.

مسؤول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در اظهار نظری جالب عنوان کرد: سقف بودجه باشگاه سپاهان برای این فصل (با وجود اضافه کردن آل‌کثیر و دابو) رد نشده ولی مشکلاتی در بحث قراردادهای سال دوم این تیم وجود دارد که مانع از صدور کارت بازی آنها شده است.

طاهری یادآور شد: مشکلات بودجه فصل دوم باشگاه سپاهان در این بین وجود دارد که کارگروه نقل و انتقالات، پرونده این باشگاه را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع داده تا بررسی شود و پس از آن، نتیجه را به ما بگویند.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای مثال قرارداد این بازیکنان در سال دوم سه برابر شده و از سقف مدنظر بالا زده است، عنوان کرد: بله، همین بحث سال دوم وجود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/63zmj2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داور سپاهان – استقلال چند هفته محروم می شود؟