تاریخ انتشار: 1402/12/29 16:26
کد خبر: 1269501

اتفاق نگران‌کننده برای تیم لیگ برتری در آستانه سال جدید + عکس

مدیررسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان خبر از مصدومیت پیام نیازمند و خروج او از اردوی تیم ملی داد و این گلر ملی‌پوش به مراحل درمانی خود خواهد پرداخت.
اتفاق نگران‌کننده برای تیم لیگ برتری در آستانه سال جدید + عکس

آنطور که از این توییت برداشت می‌شود شدت مصدومیت پیام نیازمند به شکلی بوده که او مراحل درمانی خود را در اردوی تیم ملی پشت سر نگذاشته و مراحل درمانی او به پیگیری بیشتر و دقیق‌تر نیاز دارد، اگر شدت مصدومیت به شکلی بود که درمان و فیزیوتراپی در اردوی تیم ملی انجام می‌شود نگرانی کمتری برای سپاهانی‌ها شکل می‌گرفت، با در نظر گرفتن این موضوع سپاهان گلر اصلی خود را در آستانه مسابقات فشرده‌ای که در ابتدای سال ۱۴۰۳ برگزار می‌کند احتمالا در اختیار نخواهد داشت.

سپاهان در روزهای ۱۵، ۲۰، ۲۴، ۲۹ فروردین چهار دیدار حساس مقال تراکتور، صنعت، نساجی و ذوب آهن در لیگ برتر برگزار خواهد کرد و در صورتی که شدت مصدومیت نیازمند باعث دوری از مسابقات شود آنها شرایط سختی را در بازی‌های فشرده سال ۱۴۰۳ تجربه خواهند کرد.

 

اتفاق نگران‌کننده برای تیم لیگ برتری در آستانه سال جدید + عکس

 

مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای سپاهان در توییت خود عنوان کرد:

"پیام نیازمند، دروازه‌بان ملی پوش تیم سپاهان که با مصدومیت از ناحیه استخوان روی پا به اردوی تیم ملی اضافه شد، با تشخیص پزشکان از اردو جدا شد تا مراحل درمانی خود را دنبال کند."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66ggpy

آخرین اخبار