تاریخ انتشار: 1403/01/20 13:39
کد خبر: 1272397

آنچلوتی:کیفیت تیم نسبت به فصل گذشته فرق کرده است

سرمربی رئال مادرید از آمادگی تیمش برای مصاف با منچسترسیتی در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سخن گفت.
آنچلوتی:کیفیت تیم نسبت به فصل گذشته فرق کرده است

کارلو آنچلوتی که شاگردانش فردا شب (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای منچسترسیتی خواهند بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: جنبه ذهنی برای بازی فردا خیلی مهم است. ما به منظور آماده‌سازی برای این بازی زمان کافی داشته‌ایم و اطمینان دارم که فردا خوب بازی خواهیم کرد. رئال مادرید و منچسترسیتی تیم‌های بسیار باکیفیتی هستند و به نظرم فردا بازی سرگرم‌‌کننده‌ای را شاهد خواهیم داد.

سرمربی رئال مادرید با اشاره به شکست 4 بر صفر فصل گذشته شاگردانش مقابل منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در نهایت منجر به حذف آنها از دور رقابت‌ها با قبول شکست 5 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت شد، اظهار داشت: ما فصل گذشته شجاعت و شخصیت لازم را در مصاف با منچسترسیتی نداشتیم و در بازی برگشت اصلاً خوب نبودیم. کیفیت تیمی ما نسبت به فصل گذشته فرق کرده است. ما آن موقع بنزما را داشتیم اما حالا پویایی بیشتری در خط حمله داریم و این برای بازی فردا خیلی اهمیت خواهد داشت.

وی درباره برنامه‌اش برای بازی فردا هم خاطرنشان کرد: نمی‌توانم چیزی در این مورد بگویم، اما سورپرایز خاصی برای بازی فردا نخواهیم داشت. برای بازی فردا برنامه خاصی دارم و تنها در یک مورد تردید دارم که فردا در موردش تصمیم‌گیری خواهم کرد.

کارلتو ک در ترکیبش چهار بازیکن دارد که در صورت گرفتن کارت زرد در بازی فردا دیدار برگشت را از دست خواهند داد، در این باره گفت: نگرانی از این بابت اصلاً نداریم. اگر آنها فردا کارت زرد بگیرند، بازیکنان دیگری داریم که بتوانند در بازی برگشت به میدان بروند. این موضوع در انتخاب ترکیب اصلی هم تأثیری نخواهد گذاشت. مهم بازی فردا است.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در خصوص هافبک انگلیسی‌اش هم اظهار داشت: جود بلینگام فصل خیلی خوبی را سپری می‌کند و در کارهای هجومی و دفاعی خیلی به ما کمک می‌کند.

آنچلوتی همچنین درباره غیبت کایل واکر در تمرینات امروز منچسترسیتی گفت: من‌سیتی بازیکنان خوب زیادی دارد اما ما باید روی استراتژی خودمان تمرکز کنیم.

تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی از ساعت 22:30 فردا (سه‌شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66neqz

آخرین اخبار