تاریخ انتشار: 1403/01/24 16:47
کد خبر: 1272649

صدر هم چنان آبی باقی ماند/ بازگشت استقلال به مسیر پیروزی؛ این بار توپ از خط رد شد!

تیم فوتبال استقلال با برتری مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها تثبیت کرد.
صدر هم چنان آبی باقی ماند/  بازگشت استقلال به مسیر پیروزی؛ این بار توپ از خط رد شد!

به گزارش فرتاک ورزشی

تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست‌وسوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف آلومینیوم اراک رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت. گوستاوو بلانکو (1+45) برای استقلال گلزنی کرد.

شاگردان جواد نکونام که هفته گذشته نوار پیروزی‌های‌شان مقابل مس رفسنجان پاره شده بود، با این پیروزی 50 امتیازی شدند و همچنان به صدرنشینی خود ادامه دادند. شاگردان مجتبی حسینی نیز با 30 امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفتند.

ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، احسان قهاری، امیر نوری (70 - ابوالفضل قنبری)، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، عارف حاجی‌عیدی، محمدامین کاظمیان (85 - شروین بزرگ)، میلاد بدرقه (70 - رضا جبیره) و محمدمهدی لطفی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، میلاد فخرالدینی، مهرداد محمدی (78 - پیمان بابایی)، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس (78 - امید حامدی‌فر)، جلال‌الدین ماشاریپوف (2+90 - جعفر سلمانی) و گوستاوو بلانکو.

داور: رضا عادل

نیمه اول

دقیقه 2: استقلال صاحب ضربه کرنر شد و روی ارسال توپ ضربه سر ایمان سلیمی از کنار دروازه آلومینیوم به بیرون رفت تا اولین خطر بازی ایجاد شود.

دقیقه 3: میلاد فخرالدینی با تکلی که زد توپ را از بازیکن آلومینیوم گرفت، ولی داور اعتقاد به خطا داشت و به این بازیکن کارت زرد داد.

دقیقه 9: پاس خوب و زمینی ابوالفضل جلالی می‌رفت موقعیت خوبی برای استقلال ایجاد کند، اما مهرداد محمدی به توپ نرسید.

دقیقه 17: شوت امیر نوری از بالای دروازه سیدحسین حسینی به بیرون رفت.

دقیقه 20: توپ ارسالی از نقطه کرنر با ضربه سر خطرناک بلانکو راهی اوت شد.

دقیقه 28: جواد نکونام و محمد نوازی به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شدند.

دقیقه 32: ماشاریپوف توپ خوبی را به محوطه جریمه آلومینیوم ارسال کرد که ضربه سر ایمان سلیمی به تیر افقی برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 1+45: ارسال ابوالفضل جلالی با ضربه سر بلانکو همراه شد که توپ این بازیکن پس از برخورد به تیر دروازه از خط دروازه عبور کرد و با وجود اینکه احمد گوهری توپ را بیرون کشید، ولی کمک داور آن را گل اعلام کرد. این گل در شرایطی به دست آمد که هفته گذشته استقلالی‌ها اعتقاد داشتند توپ میلاد فخرالدینی در بازی با مس رفسنجان از خط دروازه رد شده بود که داوران اعتقادی به آن نداشتند.

دقیقه 61: ماشاریپوف و مهران موسوی به دلیل درگیری با یکدیگر با کارت زرد جریمه شدند.

دقیقه 5+90: ضربه سر رضا جبیره در آخرین دقایق وقت‌های تلف شده میلیمتری از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66nere

آخرین اخبار