تاریخ انتشار: 1403/01/17 06:28
کد خبر: 1272173

دو ستاره پرسپولیس در آستانه صدتایی شدن

حسین کنعانی و سروش رفیعی به زودی به جمع بازیکنانی اضافه خواهند شد که صد بازی با پیراهن پرسپولیس انجام داده‌اند.
دو ستاره پرسپولیس در آستانه صدتایی شدن

شاید عجیب باشد اما سروش رفیعی و حسین کنعانی با سه دوره عضویت در پرسپولیس، هنوز تعداد بازی خود را در این تیم سه رقمی نکرده‌اند اما این دستاوردی است که به زودی به آنها لبخند خواهد زد.

حسین کنعانی تاکنون 97 بار در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته و سروش هم 96 بار پیراهن سرخپوشان را برتن کرده تا هر دو بازیکن احتمالا در پایان فصل به آمار صد بازی و شاید بیشتر با پیراهن سرخ برسند.

در تاریخ پرسپولیس 89 بازیکن توانستند حداقل صد بازی با پیراهن این تیم انجام دهند و غلامرضا رضایی تنها بازیکنی که بعد از انجام صدمین بازی، از ترکیب این تیم خارج شد و به پایان کارش رسید.

حسین کلانی، مهدی مهدوی‌کیا، علیرضا نیکبخت، مرتضی کرمانی‌مقدم و محمد دادکان بازیکنان بزرگی هستند که تنها 101 بازی در پرسپولیس انجام دادند و محسن مسلمان و بشار رسن نیز 103 و 104 بار این پیراهن را تن زدند.

جالب اینکه در تاریخ پرسپولیس تنها 16 بازیکن توانستند به رکورد 200 بازی برسند که از تیم فعلی امید عالیشاه و وحید امیری در این لیست حضور دارند. علیرضا بیرانوند با 193 بازی امیدوار است که با پشت سر گذاشتن مصدومیت به این آمار دست یابد.

همچنین علی پروین تنها بازیکن تاریخ پرسپولیس است که به حد نصاب سیصد بازی رسیده و با 341 حضور رکورددار است. امید عالیشاه که 255 بازی انجام داده، در تعقیب شماره هفت تاریخی پرسپولیس است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66nqlj

آخرین اخبار