تاریخ انتشار: 1403/01/16 10:47
کد خبر: 1272149

رئال مادرید در قبال امباپه تسلیم شد: امباپه هر چه بخواهد، همان می‌شود!

مارکا امروز ادعا کرد که رئال مادرید در مورد دو مسئله مبهم انتقال کیلیان امباپه همه چیز را به خود او واگذار کرده است.
رئال مادرید در قبال امباپه تسلیم شد: امباپه هر چه بخواهد، همان می‌شود!

مارکا یک ماه پیش ادعا کرد که کار انتقال امباپه به رئال نهایی شده اما خبر آن فعلا اعلام نخواهد شد. از نظر نشریه اسپانیایی فوق ستاره پی اس جی قطع به یقین فصل بعد برای رئال بازی خواهد کرد و در این جای هیچ تردیدی نیست.

در فرانسه نیز با این ادعا موافقند و ادعا شده که تنها موضوع مورد اختلاف بین دو طرف بر سر حق تصویر است که آن هم مسئله‌ای نیست که مانع انتقال شود.

امروز مارکا در گزارشی ویژه ادعا کرد که رئال مادرید در مذاکره با امباپه تسلیم خواسته این بازیکن شده و در مورد زمان اعلام رسمی انتقال همه چیز را به او واگذار کرده است.

در حالت عادی تا زمانی که رئال و پی اس جی در لیگ قهرمانان زنده و دارای شانس قهرمانی هستند، خبری از اعلام انتقال نخواهد بود اما مارکا نوشت که حتی در صورت حذف یکی از دو تیم رئال یا پی اس جی، بازهم ممکن است خبر انتقال اعلام نشود چرا که باشگاه مادریدی اختیار تام را به امباپه داده است.

به این ترتیب اگر رئال زودتر از دور رقابت‌ها کنار برود و پی اس جی در جام بماند، امباپه برای برهم نخوردن شرایط خوب تیمش، در مورد انتقال به رئال حرفی نخواهد زد. از نظر مارکا بسیار محتمل است که با مسجل شدن قهرمانی پی اس جی در لیگ فرانسه که ممکن است سه یا چهار هفته قبل از پایان فصل باشد، امباپه اظهارنظری رسمی در مورد آینده‌اش داشته باشد.

نشریه مادریدی در مورد زمان معارفه امباپه نیز نوشته است که در فاصله بین پایان فصل و شروع یورو، امباپه و رئال مادرید یک روز را برای این مراسم انتخاب خواهند کرد. اینجا نیز رئال مادرید اختیار را به ستاره فرانسوی داده و شاید همه چیز به پایان یورو موکول شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66nqvj

آخرین اخبار