تاریخ انتشار: 1402/08/13 06:13
کد خبر: 1260474

اعتراف سرمربی جنجالی: حق‌مان بود شکست بخوریم

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، اعتراف کرد که لاس پالماس شایسته پیروزی برابر این تیم بود.
اعتراف سرمربی جنجالی: حق‌مان بود شکست بخوریم

به گزارش فرتاک ورزشی؛ اتلتیکو مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لالیگا روبروی لاس پالماس به میدان رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد.

آنها با دو گل که هر دو در نیمه دوم به ثمر رسید از حریف عقب افتادند و آلوارو موراتا توانست یکی از این گل‌ها را در فاصله هفت دقیقه تا پایان وقت قانونی مسابقه جبران کند اما برای تغییر شرایط خیلی دیر شده بود و آنها در نهایت چاره‌ای جز قبول شکست در این بازی نداشتند.

سیمئونه که از عملکرد بازیکنان تیمش به هیچ وجه راضی نبود، پس از پایان بازی مدعی شد که حریف شایسته کسب سه امتیاز در این دیدار بوده است.

شرایط بازی: حریف خیلی خوب بازی کرد. آنها شایسته این پیروزی بودند. ما نتوانستیم فوتبالی که دوست داشتیم را بازی کنیم و باید به حریف به خاطر این که سه امتیاز و برد در این بازی تبریک بگوییم.

مشکل اتلتیکو: بازیکنان همه تلاش‌شان را کردند. آنها هر بازی با قدرت بسیاری به زمین می‌روند و سعی می‌کنند. ما در نیمه اول و دوم چند موقعیت گل داشتیم اما این بار نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و حالا باید برای بازی روز سه‌شنبه آماده شویم.

تغییرات: ما به دنبال این بودیم که بازیکنان سرزنده و تازه نفس را به زمین بفرستیم و ببینیم که آیا می‌توانیم شرایط بازی را تغییر دهیم یا خیر. فکر می‌کنم این تیم کمی تغییر کرد اما نتوانستیم به تساوی دست پیدا کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77j59n

آخرین اخبار