تاریخ انتشار: 1402/12/05 11:11
کد خبر: 1267998

اختصاصی /مالک اترک از خراسان شمالی گذشت و به رضوی رسید

هاتفی خریدار جدید شریعت نوین مشهد  شده است.
اختصاصی /مالک اترک از خراسان شمالی گذشت و به رضوی رسید

به گزارش خبرنگار فرتاک ورزشی از مشهد؛ جمشید هاتفی مالک تیم بحران زده و پر چالش اترک بجنورد پس از واگذاری امتیاز این تیم لیگ دویی حالا با حضور در مشهد در آستانه خرید امتیاز تیم لیگ سه ای  شریعت نوین این شهر است .

هاتفی که در این چند ساله اخیر با مدیریت و سرمربیگری اش اترک را تحت تأثیر حواشی زیادی قرار داده بود پس از گذشتن از خراسان شمالی قصد تیمداری در استان همجوار یعنی خراسان رضوی را دارد .

اما سوال اینجا است که آیا وی با سبقه ای که در این چند ساله اخیر در ورود به عرصه فوتبال داشته است، بهتر نیست قید مدیریت در فوتبال را بزند ؟!
اگر چه ورود به عرصه تیمداری و هزینه کردن ارزشمند و قابل تقدیر است، اما با توجه به این که شهر مشهد مدت هاست درگیر معضلاتی این چنینی است، شاید پا به این وادی گذاشتن در خراسان رضوی نه تنها مشکلی را حل کنند بلکه بر مشکلاتش افزوده شود .

در ادامه باید دید و به انتظار نشست که فرآیند این تصمیم به چه سمتی خواهد رفت و آیا مشکلی به مشکلات فوتبال خراسان رضوی اضافه خواهد شد یا اینکه هاتفی با درس گرفتن از اشتباهات گذشته می تواند مسیر درست تیمداری را انتخاب  کند و کمک حال فوتبال خراسان رضوی شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77j8ag

آخرین اخبار