تاریخ انتشار: 1402/11/08 13:51
کد خبر: 1266598

صعود مقتدرانه استرالیا به یک‌چهارم؛ در انتظار برنده جدال کره و عربستان

تیم ملی فوتبال استرالیا در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا با حساب چهار بر صفر اندونزی را شکست داد تا به‌عنوان نخستین تیم راهی یک‌چهارم شود.
صعود مقتدرانه استرالیا به یک‌چهارم؛ در انتظار برنده جدال کره و عربستان

دیدار تیم‌های ملی استرالیا و اندونزی از مرحله یک هشتم جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ و در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه برگزار شد و در نهایت با برتری ۴ بر صفر استرالیا به پایان رسید. با این اوصاف‌، استرالیا به‌عنوان نخستین تیم راهی یک‌چهارم شد.

در دقیقه ۱۲، جکسون اروین با خوش‌شانسی و با اشتباه مدافع حریف، دروازه اندونزی را باز کرد. در دقیقه ۴۵، مارتین بویل با ضربه سر زیبا توانست دومین گلزن استرالیا لقب بگیرد.

برتری استرالیا در نیمه دوم هم ادامه یافت و در دقیقه ۸۹ کریگ گودوین سومین گل استرالیا را به ارمغان آورد و سپس در نخستین دقیقه زمان‌های تلف شده،هری سوتار مدافع پیش‌تاخته استرالیا، توپ ارسالی را با ضربه سر گل چهار تیمش تبدیل کرد و به ماجراجویی اندونزی در این مسابقات پایان داد.

استرالیا با این پیروزی به یک‌چهارم نهایی صعود کرد و در مرحله بعد با برنده دیدار حساس کره‌جنوبی و عربستان مصاف خواهد داد.

ترکیب اولیه تیم‌ها

تیم ملی استرالیا:

متئو رایان، عزیز بهیچ، کای راولس، هری سوتار، گتین جونز، جکسون اروین، کینائو باکاس، رایلی مک گری، جردن باس، فورنارولی و مارتین بویل

سرمربی: گراهام آرنولد

تیم ملی اندونزی:

آری، والش، ژردی آمات، باگوت، اسنوی، جنر، هوبنر، پاتیناما، سایوری، استروییک، فردینان

سرمربی: شین تائه یونگ

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77jvee

آخرین اخبار