تاریخ انتشار: 1402/10/09 06:56
کد خبر: 1265102

حقوق نجومی امباپه در رئال‌مادرید مشخص شد

با وجود این که باشگاه رئال‌مادرید در جذب کیلیان امباپه از تمامی رقبا پیش است، لیورپول هم شانس دارد این بازیکن فرانسوی را به خدمت بگیرد.
حقوق نجومی امباپه در رئال‌مادرید مشخص شد

باشگاه رئال‌مادرید به دلیل علاقه کیلیان امباپه به حضور در جمع کهکشانی‌ها، ژانویه تماسی مهم با این بازیکن خواهد گرفت. پس از ۲ سال تعقیب مهاجم پاری‌سن‌ژرمن، لوس‌بلانکوس برای جذب کاپیتان تیم ملی فرانسه در سال ۲۰۲۴ همچنان پیشتاز است. به نظر می‌رسد با وجود این که گزینه تمدید یک ساله قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن وجود دارد، این بازیکن در ماه‌های آینده به احتمال زیاد از پاریس نقل مکان کند.

آخرین به روز رسانی از مادرید نشان می‌دهد که آن‌ها در ابتدای سال ۲۰۲۴ به دنبال تماس با امباپه خواهند بود و می‌خواهند ظرف مدت ۲ هفته از او پاسخ بگیرند. به امباپه پیشنهاد دستمزد خالص ۲۶ میلیون یورو در سال در مادرید ارائه می‌شود که تقریباً دو برابر دستمزد پردرآمدترین بازیکن فعلی کهکشانی‌ها خواهند بود. به علاوه این که ۱۳۰ میلیون یورو هم برای انتقال او پرداخت خواهد شد.

با این وجود، «تاک‌اسپورت» مدعی شده که لیورپول هم همچنان در جست‌وجوی امباپه است و رابطه قوی آن‌ها با بازیکن فرانسوی یک عامل کلیدی خواهد بود. یورگن کلوپ هم یک کشش احتمالی برای انتقال امباپه به آنفیلد است. اما مادریدی‌ها در مذاکرات جلوتر هستند و مالک باشگاه لیورپول فعلاً در مورد سرمایه‌گذاری برای انتقال امباپه به جمع قرمزهای مرسی‌ساید راضی نشده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77jxkv

آخرین اخبار