تاریخ انتشار: 1402/12/26 14:35
کد خبر: 1269299

امباپه بوی زیدان می‌دهد/ حضور کیلیان ترکیب زیزو-رئال را احیا می‌کند؟

تنش بین زین‌الدین زیدان و رئال مادرید در آستانه ورود کیلیان امباپه کاهش یافت و نشانه‌های زیادی از خوب شدن روابط بین او و باشگاه دیده می‌شود.
امباپه بوی زیدان می‌دهد/ حضور کیلیان ترکیب زیزو-رئال را احیا می‌کند؟

زین‌الدین زیدان و رئال‌مادرید جدایی تلخی داشتند و فاصله زیادی از هم گرفتند. اما به نظر می‌رسد که در آستانه پیوستن کیلیان امباپه به این تیم، روابط بین آنها رو به بهبود است.

زیدان در سال ۲۰۲۱ در پایان فصل به طرز شگفت‌آوری استعفا داد و نامه‌ای سرگشاده به هواداران رئال مادرید نوشت و توضیح داد که حس نمی‌کند منابع لازم و اعتماد باشگاه را برای ادامه کار در اختیار داشته باشد، و رفتن او باعث شد کارلو آنچلوتی هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

به گزارش روزنامه آاس، نشانه‌هایی از بهبود روابط باشگاه و مربی سابق به چشم می‌خورد. زمانی که نوئل لو گرات، رئیس فدراسیون فرانسه از زیدان انتقاد کرد، رئال مادرید در بیانیه‌ای عمومی گفته‌های او را «بی‌احترامی» دانست. زیدان در هفته‌های اخیر با جود بلینگام در کمپین تبلیغاتی آدیداس همکاری کرده، در حالی که از تصمیم بلینگام در پیوستن به سپیدپوش‌ها نیز حمایت کرده بود.  زیزو همچنین قرار است آخر هفته آینده در یک بازی خیریه مقابل پورتو در کنار بازیکنانی مانند ایکر کاسیاس و روبرتو کارلوس در سانتیاگو برنابئو شرکت کند که این هم نشانه دیگری از بهبود روابط بین او و باشگاه است.

همه اینها در آستانه پیوستن امباپه به رئال مادرید رخ داده است؛ بازیکنی که زیدان هرگز تمایلش برای مربیگری او را پنهان نکرده است. به نظر می‌رسید او در تیم ملی فرانسه با امباپه کار کند اما دیدیه دشان تا ۲۰۲۶ در تیم خواهد ماند. زیدان به تازگی از علاقه به بازگشت به مربیگری صحبت کرده بود و باید صبر کرد و دید که آیا می‌توانیم او را برای سومین دوره در سانتیاگو برنابئو ببینیم یا خیر؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lkknm

آخرین اخبار