تاریخ انتشار: 1402/12/18 14:48
کد خبر: 1268703

فرار از شکست مس رفسنجان مقابل تراکتور با تعویض طلایی

دیدار دو تیم مس رفسنجان و تراکتور از هفته نوزدهم لیگ برتر با نتیجه تساوی به پایان رسید.
فرار از شکست مس رفسنجان مقابل تراکتور با تعویض طلایی

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و تراکتور تبریز از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهدای مس با قضاوت محمدرضا تارخ برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مس رفسنجان تحت هدایت محرم نویدکیا در نیم فصل دوم عملکرد مناسبی داشته است. مسی‌ها با ۲ برد و ۲ تساوی و ثبت چهار کلین‌شیت یکی از آماده‌ترین تیم‌های نیم فصل دوم لیگ برتر بودند و موفق شدند در جام حذفی نیز استقلال تهران را حذف کنند و حالا انگیزه بالایی برای تقابل با تراکتور دارند.

در مقابل تراکتور نیم فصل دوم را با شکست مقابل پرسپولیس آغاز کرد اما هفته گذشته موفق شد استقلال خوزستان را با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کند و تلاش می کند به کورس قهرمانی نزدیک‌تر شوند.

فرار از شکست مس رفسنجان مقابل تراکتور با تعویض طلایی

سرانجام یخ بازی خیلی دیر در دقیقه ۴۹ توسط ریکاردو آلوز شکسته شد. ریکاردو آلوز روی پاس حسینی، پشت محوطه مس با یک کنترل و چرخش زیبا خود را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد و با یک ضربه فوق‌العاده تماشایی موفق شد دروازه حامد لک را به زیبایی باز کند.

در ادامه تراکتور چند موقعیت نصف‌ونیمه بر روی دروازه مس ایجاد کرد که بازیکنان این تیم نتوانستند از این موقعیت‌ها استفاده کنند و در دقیقه ۹۰ جریمه شدند، محمد کریمی تنها چهار دقیقه زمان احتیاج داشت تا با یک ضربه زمینی روی پاس عرفان شهریاری دیگر بازیکن تعویضی محرم نویدکیا، گل تساوی مس رفسنجان را به ثمر برساند.

با این نتیجه تیم فوتبال تراکتور با ۳۲ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت و در مقابل مس رفسنجان با ۲۱ امتیاز در رتبه دهم ایستاد.

ترکیب ابتدایی مس رفسنجان:

حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی‌محمدی، فرشید باقری، منتظر محمد، سعید واسعی، محمدمهدی محبی، سجاد شهباززاده.

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب ابتدایی تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، امیرحسین حسین‌زاده و رحمان جعفری.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lkovn

آخرین اخبار