تاریخ انتشار: 1403/01/03 17:06
کد خبر: 1271727

استقلال خواهان من بود، اما تراکتور پول رضایت‌نامه‌ام را پرداخت کرد

وینگر تراکتور می‌گوید پاکو خمس مربی‌ای بسیار سخت گیر است و از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارد.
استقلال خواهان من بود، اما تراکتور پول رضایت‌نامه‌ام را پرداخت کرد

امیرحسین حسین‌زاده امروز (جمعه) در گفت‌وگو با برنامه نوروز فوتبالی شبکه ورزش سیما درباره حضورش در تراکتور اظهار کرد: تراکتور امکانات خوبی دارد و تجهیزات مناسبی برای ما وجود دارد. با تمام بازیکنان و اعضای تیم ارتباط خوبی دارم اما شجاع خلیل زاده با اینکه سن بیشتری نسبت به اکثر اعضای تیم دارد، اما بسیار صمیمی است و با او احساس راحتی می‌کنم.

او ادامه داد: سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتم. با امیر قلعه نویی برای حضور در تیم ملی صحبت نکرده‌ام اما او شرایط من را از خمس جویا شده و ایشان هم تعریف زیادی از من کرده است.

وینگر تراکتور درباره جدایی از تیم شارلوا و بازگشت به لیگ‌برتر بیان کرد: از اینکه از شارلوا جدا شدم ناراحت نیستم، شرایط آب و هوایی و زندگی سختی در بلژیک داشتم در فصلی که راهی شارلوا شدم از لالیگا دو، بوندسلیگا دو، لیگ پرتغال و کرواسی هم پیشنهاد داشتم اما پیشنهاد باشگاه شارلوا بهتر از سایر تیم‌ها بود. بیشتر دوست دارم در لیگ کشورهای اطراف مانند ترکیه، امارات و قطر بازی کنم اما دیگر راهی تیمی از بلژیک نخواهم شد.

او درباره مصاحبه جنجالی خود در ابتدای فصل که گفته بود "برای برخی بازیکنان برد و باخت مهم نیست" اظهار کرد: اشتباه کردم، من عصبی بودم و کنترل نداشتم. اوایل فصل بازی نمی‌کردم و به تیم ملی دعوت نشدم و حرف‌هایم در آن مصاحبه اشتباه بود. بعد از آن دیگر مصاحبه‌ای انجام ندادم.

حسین‌زاده درباره شرایط تراکتور اضافه کرد: امسال می‌توانستیم امتیازات بیشتری را کسب کنیم و فاصله خودمان را با صدر جدول کمتر کنیم، اما باز نتایج بدی نگرفته‌ایم و خدا را شکر می‌کنیم. هیچ بازیکنی در تراکتور کم نمی‌گذارد و با تمام توان بازی می‌کند و سعی خواهیم کرد تا در دیدارهای باقی مانده بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

او در رابطه با پاکو خمس گفت: خمس مربی‌ای بسیار سخت گیر و از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارد. او تمرینات فشرده و سختی را برای ما در نظر می‌گیرد و خیلی سخت بازیکنی مورد پسند او قرار می‌گیرد و به همین دلیل من خیلی از بازی‌ها روی نیمکت بودم. او به غذاهایی که بازیکنان می‌خورند بسیار حساس است و اجازه نمی‌دهد از غذاهای چرب استفاده کنیم.

حسین زاده خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل از ۳ باشگاه استقلال تهران، سپاهان و تراکتور پیشنهاد داشتم و اولین باشگاه خواستار جذب من، استقلال بود اما به دلیل مبلغ بالای رضایت‌نامه که باشگاه شارلوا درخواست کرده بود این انتقال صورت نگرفت. مبلغ رضایت‌نامه من حدود ۸۰۰ هزار دلار بود که باشگاه تراکتور پرداخت کرد و توانستم راهی این تیم شوم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lkwpn

آخرین اخبار