تاریخ انتشار: 1403/01/24 12:16
کد خبر: 1272603

تحول پرسپولیس در چند بازی اخیر/ اوسمار نقطه ضعف را به قدرت تبدیل کرد

پرسپولیس در هفته‌های اخیر در کارهای دفاعی عالی کار کرده است
تحول پرسپولیس در چند بازی اخیر/ اوسمار نقطه ضعف را به قدرت تبدیل کرد

به گزارش فرتاک ورزشی

در هفته‌های اخیر بدون تردید شاهد بهترین ورژن پرسپولیس هستیم. سرمربی برزیلی پرسپولیس این تیم را متحول کرده و بازی‌های زیبای سرخ پوشان همراه با نتایج خوب باعث شده تا این تیم باز هم جزو مهم ترین مدعیان قهرمانی لیگ برتر قرار بگیرد. یکی از مشکلات تیم یحیی در نیم فصل اول، اشتباهات زیاد در خط دفاعی و خوردن گل‌های ساده بود. پرسپولیس به وضوح در کارهای دفاعی ضعف داشت و آمار هم همین موضوع را ثابت می‌کرد.

در کارهای هجومی هم پرسپولیس آن تیم زهردار گذشته نبود ولی در نیم فصل دوم همه چیز به نفع پرسپولیس در جریان است و آمار هم می‌گوید سرخ پوشان با اوسمار در همه زمینه‌ها متحول شدند. وقتی به آمار نگاه می‌کنیم متوجه تحول بزرگ پرسپولیس در کارهای دفاعی می‌شویم. این تیم تا قبل از بازی مقابل ملوان ۷ بازی در نیم فصل دوم برگزار کرد و در این بازی‌ها موفق شد ۵ بار دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

پرسپولیس کلا در نیم فصل دوم ۳ گل دریافت کرده که از این تعداد گل، ۲ گل فولاد مقابل پرسپولیس گل به خودی بوده است و روی اشتباهات فردی به ثمر رسیده است. نکته جالب توجه اینجاست که به غیر از تراکتور، همه رقبای پرسپولیس در نیم فصل دوم امید گل زیر یک مقابل این تیم ثبت کردند که آماری فوق العاده به حساب می‌آید. پرسپولیس اگر در بازی‌های باقی مانده هم بتواند همین روند خوب را در دفاع و حمله حفظ کند، به طور حتم مدعی شماره یک قهرمانی در این فصل محسوب خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lp8bl

آخرین اخبار