تاریخ انتشار: 1403/01/13 13:47
کد خبر: 1272075

منصوریان به تیم امید ایران نمی‌رود

سرمربی سابق تیم فوتبال امید ایران به دلیل تداوم مشکلات قبلی تمایلی برای حضور در تیم امید ندارد.
منصوریان به تیم امید ایران نمی‌رود

به گزارش فرتاک ورزشی

سال 1402 برای تیم امید ایران  خوب نبود. حسرت 52 ساله صعود به المپیک، ناکامی در مسابقات مقدماتی زیر 23 سال آسیا و بازی‌های آسیایی هانگژو که در کارنامه رضا عنایتی هم ثبت شد. از نهم مهرماه عملاً این تیم برنامه دیگری نداشته است.

به هر حال عنایتی با توجه به نتایج کسب شده، ناچار بود که مسیر دیگری انتخاب کند و  در یکم آذر ماه 1402 به عنوان  سرمربی پیکان انتخاب شد. هر چند بعدتر مدعی شد لیست تیم امید را خودش نبسته است.

در 5 ماه اخیر تیم امید ایران بدون برنامه و مربی رها شده است  و هر چند وقت یکبار صحبت‌های غیررسمی در مورد گزینه‌های سرمربی آن به گوش می‌رسد.

در جدیدترین اتفاق از علیرضا منصوریان به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم امید یاد شد. این سرمربی پیش از این سابقه همکاری با تیم مذکور را داشته اما به 2 دلیل بعید است که چنین مسئولیتی را قبول کند.

عدم تخصیص منابع مالی لازم که روی دستمزد سرمربی و کادر فنی هم تاثیرگذار است و دومین دلیل عدم تعامل باشگاه‌ها با تیم امید جهت در اختیار قراردادن بازیکن. با این اوصاف منصوریان که پیش از این هم روی نیمکت تیم ملی نشسته با توجه به ادامه مشکلات پیشین انگیزه‌ای برای قبول مسئولیت در این تیم ندارد.

گفتنی است  آخرین حضور فوتبال ایران در  این مسابقات به المپیک 1976 مونترال بازمی‌گردد. قطعاً هر مربی بخواهد این سمت جدید را قبول کند با چالش درج شدن ناکامی در پرونده سوابقش روبرو است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lpeml

آخرین اخبار