تاریخ انتشار: 1403/01/16 11:18
کد خبر: 1272151

آل‌کثیر و موتور خاموش گلزنی؛ عیسی مقابل گل گهر زنده می‌شود؟

عیسی آل‌کثیر امیدوار است مقابل گل گهر موفق به گلزنی شود تا طلسمی چند هفته‌ای را بشکند.
آل‌کثیر و موتور خاموش گلزنی؛ عیسی مقابل گل گهر زنده می‌شود؟

عیسی آل‌کثیر پس از بازگشت به پرسپولیس، تنها در 2 بازی موفق به گلزنی شده و از فرم زهردار خود فاصله گرفته است. مهاجم 34ساله سرخ‌پوشان برابر تراکتور و فولاد موفق به گلزنی شده و در دیدار آخر پرسپولیس مقابل پیکان، فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست داده؛ اتفاقی که باعث شده بار دیگر عده زیادی از هواداران خواهان جذب مهاجم خارجی و البته باکیفیت برای پرسپولیس شوند. مهاجم خارجی مد نظر طرفداران تیم سرخ‌پوش پایتخت، بازیکنی در سطح یورگن لوکادیا بوده و آن‌ها نمی‌خواهند خاطرات تلخ لیاندرو پریرا و نبیل باهویی تکرار شود.

حریفی مناسب برای درخشش

گل‌گهر در بازی‌های اخیر خود مقابل پرسپولیس برنده نشده و شانس برتری سرخ‌پوشان در دیدار برگشت لیگ بیست‌و‌سوم روبروی حریف سیرجانی زیاد است. عیسی آل کثیر شانس دارد برابر گل‌گهر خوش بدرخشد و با گلزنی برابر شاگردان مارینوس اوزونیدیس، موتور گلزنی‌اش را روشن کند.

باتوجه به فرم خوب پرسپولیس در چند بازی اخیر و نرخ امید گل بالایی که شاگردان اوسمار ویرا ثبت کرده‌اند، باید شاهد قرار گرفتن عیسی آل‌کثیر در موقعیت‌های متعدد گلزنی باشیم. اگر روز خوب آل کثیر باشد، احتمالا مدافعان گل‌گهر کار سختی برای مهار او خواهند داشت.

روزنه امید

عیسی آل‌کثیر سابقه گلزنی به گل‌گهر را در کارنامه خود دارد و می‌تواند به تکرار این اتفاق امیدوار باشد. آل‌کثیر در جریان برتری 2 بر یک پرسپولیس در لیگ بیست‌و‌دوم، گل دوم قرمزها را برابر گل‌گهر به‌ثمر رساند. او با پیراهن صنعت‌نفت آبادان هم دروازه گل‌گهر را باز کرده و برای بازگشت در نقش ماشین گلزنی به درخشش در این دیدار احتیاج دارد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lpeva

آخرین اخبار