تاریخ انتشار: 1403/02/01 20:49
کد خبر: 1273327

نیمکت داغ پرسپولیس در لیگ بیست و چهارم/ موضع باشگاه پرسپولیس درباره آینده اوسمار ویراچیست؟

باشگاه پرسپولیس در تلاش برای تمدید قرارداد اوسمار است و از مربی برزیلی برنامه خواسته.
نیمکت داغ پرسپولیس در لیگ بیست و چهارم/  موضع باشگاه پرسپولیس درباره آینده اوسمار ویراچیست؟

به گزارش فرتاک ورزشی

ملکرد تیم پرسپولیس در هفته‌های اخیر با اوسمار قابل دفاع بوده است و به همین خاطر باشگاه از این مربی برزیلی برای تمدید قرارداد برنامه خواسته است.

تمدید قرارداد اوسمار از سوی باشگاه پرسپولیس گمانه‌زنی رسانه‌ها نیست و رضا درویش در مقام مدیرعامل باشگاه هم این خبر را تایید کرد. به دنبال این اعلام رسمی برخی از پیشکسوتان تیم پرسپولیس طی تماس‌های پنهانی با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از وی خواستند برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکند و اجازه دهد تا فصل به پایان برسد.

برخی از پیشکسوتان نظر خود را علنی و در گفت‌وگو با رسانه‌ها مطرح کرده اند که یکی از این‌ها حمید درخشان است که خود این موقعیت را تجربه کرده است. او پیرامون تمدید قرارداد اوسمار از سوی باشگاه پرسپولیس خطاب به رضا درویش می‌گوید: «شما باید صبوری کنید و ببینید در بازی‌های باقیمانده چه اتفاقاتی می‌افتد و ببینید اصلا این مربی موفق می‌شود جام بیاورد. یعنی باید اول عیب‌یابی کنید و بعد دنبال این داستان بروید.به این زودی نمی‌شود. ببینید این مربی حدودا ۱۰ بازی سرمربی بوده که در چهار پنج تا از آنها تیم خیلی خوب بوده اما در دو سه تا از آنها اقتصادی کار کرده. ما باید اجازه بدهیم از این روند برگردد به همان چهار پنج تا بازی خوب و آن روند ادامه پیدا کند. حتما باید جام ملاک باشد.»

رضا درویش فعلا واکنشی به تماس‌ها و مصاحبه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس نداشته است.

شاید این ترفندی است که روحیه کادر فنی برای هفته‌های پایانی بهتر شود و از همه مهمتر بازیکنان به این نتیجه برسند که باید برای تیم و این کادر فنی در هفته‌های پایانی از جان مایه بگذارند. در غیر این‌صورت ممکن است جایگاه فعلی را از دست بدهند. از سویی تمدید قرارداد اوسمار در این برهه از زمان از نظر مالی به سود تیم تمام می‌شود. چون در صورت قهرمانی خواه یا ناخواه مبلغ تمدید قرارداد اوسمار افزایش پیدا خواهد کرد.

اوسمار بعد از اینکه از سوی اعضای هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس برگزیده شد، قرار شد قرارداد اولیه‌اش تا پایان فصل باشد و در صورت عملکرد خوب این قرارداد تمدید شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lpqna

آخرین اخبار