تاریخ انتشار: 1402/11/22 12:29
کد خبر: 1267252

خبر ناگوار برای رئال: بلینگام چند هفته خانه نشین شد

جود بلینگام به دلیل پیچ خوردگی شدید مچ پا دو تا سه هفته دور از میادین خواهد بود و قطعا بازی سه شنبه برابر لایپزیش را از دست می دهد.
خبر ناگوار برای رئال: بلینگام چند هفته خانه نشین شد

رئال مادرید دیشب در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته فوتبال اروپا به مصاف خیرونا رفت. آنها این بازی را طوفانی آغاز کردند و در همان نیمه اول وینیسیوس جونیور و جود بلینگام رئال را به برتری رساندند. در نیمه دوم نیز رئال دو گل زد و بازی را 4-0 به سود خود تمام کرد اما رئال در این بازی یک تلفات بزرگ داد.

در ابتدای نیمه دوم اتفاق ناگواری برای رئالی‌ها رخ داد. جود بلینگام پس از درگیری با بازیکن حریف بر سر توپ، مچ پایش را گرفت و زمین افتاد. اگرچه او لحظاتی به بازی ادامه داد و موفق شد گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر برساند، اما سه دقیقه پس از گلزنی، در حالی‌که می‌لنگید از زمین خارج شد و جایش را به براهیم دیاز داد.

دقایقی پیش تیم پزشکی رئال اعلام کرد که جود از ناحیه مچ پا دچار پیچ خوردگی شدید شده و احتمالا سه هفته دور از میادین خواهد ماند. به این ترتیب ستاره انگلیسی قطعا بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر لایپزیش را از دست خواهد داد.

او بازی برابر رایووایه‌کانو، سویا و والنسیا در لالیگا را نیز از دست می دهد و در بهترین حالت به بازی برگشت برابر لایپزیش می رسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9glek7

آخرین اخبار