تاریخ انتشار: 1402/12/23 20:34
کد خبر: 1269128

چشمی: اگر مساوی می‌خواستیم از ابتدا دفاعی بازی می‌کردیم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: اگر می‌خواستیم برابر پرسپولیس به تساوی برسیم، از ابتدا در دربی دفاعی بازی می‌کردیم.
چشمی: اگر مساوی می‌خواستیم از ابتدا دفاعی بازی می‌کردیم

به گزارش فرتاک ورزشی

روزبه چشمی پس از تساوی بدون گل دربی 103، گفت: بازی را خوب شروع کردیم ولی از دقیقه 30 به بعد، خستگی چند بازی فشرده ما اذیت‌مان کرد و به لحاظ بدنی خسته بودیم. بازی به لحاظ فنی خیلی چیز خاصی نداشت.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود تساوی بیشتر به سود استقلال بود، عنوان کرد: اگر می‌خواستیم مساوی کنیم، اول بازی هم دفاعی بازی می‌کردیم. در 20 دقیقه اول بازی موقعیت داشتیم و بازی دست‌مان بود. خستگی تأثیرگذار بود و در کل بازی خیلی باکیفیتی ندیدیم.

 چشمی درباره مشکلات مالی استقلال گفت: بارها در طول فصل از بچه‌ها تشکر کردم و باز هم تشکر می‌کنم و دَم همه‌شان گرم، مردانگی کردند. بازیکنان ما خیلی مشکلات دارند و از پول‌های سال گذشته و امسال که نگرفتیم، هست و مشکلات فراوان است. یک بار خواهش کردم این تیم را دریابید. استقلال نسبت به خیلی از تیم‌های دیگر که امکانات کمتری دارد، زحمت کشیده و حقش نیست که ذهن‌ بازیکنان درگیر هزار و یک مشکل باشد. در شب عید نباید این مشکلات را داشته باشیم و حالا شنیدیم که صحبت از پرداخت 5 درصد واریزی در شب عید است.

وی در پاسخ به این سؤال که انتظار نداشت خطیر پس از دربی به رختکن بیاید؟ خاطرنشان کرد: دیدار خشک و خالی فایده‌ای ندارد. باید تلاش کنند مشکلات را حل کنند، من نمی‌گویم که کاری نمی‌کنند ولی وقتی جواب نمی‌دهد باید بیشتر تلاش کنند. از تمام مسئولان باشگاه  تمنا می‌کنم که مشکلات بازیکنان را حل کنند. 10 بازی تا پایان فصل باقی مانده اما ما هنوز درگیر مطالبات فصل گذشته هستیم. این شرایط انصاف نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9glloo

آخرین اخبار