تاریخ انتشار: 1402/11/02 13:52
کد خبر: 1266304

علی دایی به پرسپولیس می آید؟ ؛ باید وزیر را به دنبال دایی بفرستید | مذاکره با برانکو غیر حرفه‌ای بود

مهندس امیر عابدینی، مدیر عامل سابق پرسپولیس تاکید کرد که مدیران پرسپولیس در مذاکره با برانکو می توانستند حرفه ای تر عمل کنند و سفر آنها به محل بازی های جام ملت ها و مذاکراتشان در کوران این مسابقات غیر حرفه ای بود.
علی دایی به پرسپولیس می آید؟ ؛ باید وزیر را به دنبال دایی بفرستید | مذاکره با برانکو غیر حرفه‌ای بود

مهندس امیر عابدینی گفت:من دوهفته قبل هم گفته بودم که گفت و گو و مذاکرات با یک سرمربی که تحت هدایت تیم دیگری است،کار قشنگ و حرفه ای نیست. آقای برانکو تمرکزش روی تیم ملی عمان است.بعد از آن طرف در دو نوبت، مدیران ارشد باشگاه پرسپولیس می روند و درمحل اردوی عمان با سرمربی اش مذاکره می کنند.به نظر شما آیا این نحوه مذاکره است؟

وی ادامه داد: آقای برانکو که خیلی انسان جنتلمن و باشخصیت و مربی خوبی هم هست،پیش خودش چه فکری می کند؟ دچار وهم نمی شود؟! قطعا درباره این مذاکران دچار تردید می شود.نتیجه اش هم می شود آن چیزی که رسانه باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

عابدینی درباره صحبت های برانکو بعد از ملاقات با مقام های پرسپولیس افزود: خب معلوم است آقای برانکو می آید و می گوید ما فقط قهوه نوشیدیم.چرا؟ برای حفظ حرمت خودش و پرسپولیس و هواداران!

عابدینی درباره مربی بعدی پرسپولیس جواب می دهد: به نظرم باشگاه پرسپولیس ابتدا باید سه گزینه داخلی را کاندیدا کند و افکار سنجی و نظر سنجی کند. مردم خوشان نظر بدهند.بعد بروند با نفر اول مذاکره کنند.مثلا مهدی تارتار،علی دایی و یا حسین عبدی. مطمئن باشید مردم خودشان آگاه هستند و در شرایط فعلی به بهترین گزینه رای خواهند داد.

آیا علی دایی قبول می کند که سرمربی پرسپولیس شود؟! جواب عابدینی در این خصوص جالب توجه است: مدیران بروند دنبالش. وزیر محترم ورزش برود دنبال آقای دایی و از ایشان بخواهد قبول کند. من خودم حاضرم با علی آقا صحبت کنم تا به پرسپولیس برگردد. آقای دایی سرمایه ورزش ما است.مثل کریم باقری و مهدی تارتار. اگر هم قبول نکرد،خب،ما وظیفه خودمان را انجام دادیم. چه اشکالی دارد؟! در شرایط فعلی گزینه داخلی بهترین ایده برای مربیگری در پرسپولیس است. امیدوارم مدیران پرسپولیس بتوانند با بهترین تصمیم، تکلیف نیمکت این تیم را مشخص کنند تا هواداران هم بیش از پیش بلاتکلیف نمانند.

اما بخش پایانی حرف های امیرعابدینی درباره کریم باقری است. او در این بخش از مدیران پرسپولیس درخواست کرد تا بروند و باخواهش و تمنا، شرایطی رافراهم کنند که کریم باقری به پرسپولیس برگردد. او در ادامه صحبت هایش راجع به کریم گفت: آقا کریم به ورزش مملکت به قدری خدمت کرده که حالا حالا ها طلبکار باشد. او سرمایه پرسپولیس است و نباید به راحتی از کنار نام او گذشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9glv8e

آخرین اخبار