تاریخ انتشار: 1402/11/28 15:01
کد خبر: 1267577

استقلال هیچ مذاکره ای با من نداشت | شرایط مهیا بود تمدید کردم

علی کریمی هافبک ایرانی تیم کایسری اسپور ترکیه که قرارداد خود را به مدت سه سال دیگر با این تیم تمدید کرد تاکید دارد شرایط خودم و باشگاه برای تمدید مهیا بود و بعد از صحبت هایی که با مدیرعامل داشتیم رسما این تمدید قرارداد انجام شد.
استقلال هیچ مذاکره ای با من نداشت | شرایط مهیا بود تمدید کردم

کریمی در گفت وگویی ضمن ابراز خوشحالی از تمدید قرارداد با تیم کایسری اسپور ترکیه خاطرنشان کرد: شرایط هر دو طرف برای تمدید قرارداد مهیا بود و بعد از نشست هایی که با مدیریت باشگاه داشتم به توافق رسیدیم که قراردادم را تمدید کنیم.

او با اشاره به شرایط این فصل تیم کایسری اسپور در لیگ ترکیه اظهار داشت: شرایط مان خوب است ما لیگ را خیلی خوب شروع کردیم تا رده سوم جدول هم پیش رفتیم. بعد به مسابقات جام ملتهای آسیا و آفریقا خوردیم. چندتا بازیکن مان برای حضور در این رقابت ها از ما جدا شدند. ۴-۵ بازیکن مان هم مصدوم شدند. دو بازیکن هم جدا شدند اما در یک ماه بد نتیجه نگرفتیم ۲-۳ بازیکن به تیم مان اضافه شدند. مصدوم ها و بازیکنانی که به جام ملتها آسیا و آفریقا رفته بودند برگشتند امیدوارم شرایط مان بهتر شود.

کریمی در خصوص اینکه هدف گذاری تیم کایسری اسپور در فصل جاری لیگ برتر ترکیه کسب چه رتبه ای خواهد بود تاکید داشت: در حال حاضر هدف گذاری ما این است که هرچه می توانیم رتبه خود را از جایگاه فعلی مان ارتقا دهیم. بعد از آن در سال آینده برای کسب سهمیه اروپایی تلاش خواهیم کرد.

در فصل نقل و انتقلات نیم فصل بسیاری از رسانه ها از احتمال بازگشت تو به استقلال خبر های ضد ونقیضی را منتشر می کردند آیا این موضوع صحت داشت؟ کریمی در پاسخ به این سوال گفت: نه هیچ وقت پیشنهادی از استقلال نداشتم. من هم تحت قرارداد باشگاه کایسری اسپور بودم اما خبری هم نبود و استقلال پیشنهادی به من نداد و با توجه به شرایطی که من می بینم و قوانینی که در فوتبال ایران گذاشتن بعید می دانستم شرایط برای بازگشتم مهیا می شد. با این قوانین که در فوتبال ما می گذارند روز به روز پسرفت می کنیم به جای اینکه پیشرفت کنیم.

کریمی که سابق بازی در تیم استقلال را در کارنامه دارد درباره وضعیت این روزهای این تیم گفت: به نظر من شرایط استقلال خوب است. به خاطر اینکه بازیکنان خوبی در اختیار دارد. بازیکنانی که فیزیکی، جنگنده و دونده هستند. این ها خوب هستند. در کنارش کادر فنی و مدیریتی خوبی هم دارند البته اگر در کنار ماشاریپوف یکی - دو بازیکن رو جلو اضافه می کردند می توانست خیلی بهتر باشد. بازیکنانی که در هنگام حمله به دروازه حریف زهردار هستند. اینطوری تنوع تاکتیکی هم در تیم استقلال بیشتر می شد.

وی افزود: در حال حاضر استقلال ۲-۳ فوروارد فیزیکی و گنده در اختیار دارد اما برای تنوع تاکتیکی باید ۱-۲ بازیکن در فاز تهاجمی جذب شود. بازیکنانی که در اصطلاح فوتبالی ها وقتی لازم است کار را دربیاورند. اگر این یکی -دو بازیکن با خصوصیاتی که گفتم استقلال امید اول قهرمانی خواهد بود گرچه الان هم امید اول است اما با جذب آن بازیکنان به مراتب شانس خود را برای رسیدن به قهرمانی افزایش می دهد. گرچه استقلال مشکل دیگری که برای جذب بازیکن دارد بحث سقف بودجه است که امسال برای خیلی از تیم ها از جمله استقلال مشکلاتی را درست کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adn5zk

آخرین اخبار