تاریخ انتشار: 1402/12/20 09:13
بیرو امیدوار به نهمین کلین‌شیت فصل؛
کد خبر: 1268877

۳+۱ استقلالی راه دروازه پرسپولیس را بلد هستند

در میان بازیکنان استقلال تنها ۴ بازیکن سابقه گلزنی به او را دارند.
۳+۱ استقلالی راه دروازه پرسپولیس را بلد هستند

به گزارش فرتاک ورزشی

در این هفته از فوتبال ایران قرار است دربی 103 در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر خلیج فارس برگزار شود و در شرایطی این دیدار برگزار می‌شود که شرایط جدولی دو تیم با نکات بسیار زیادی همراه است.

در این فصل از فوتبال ایران علیرضا بیرانوند، سنگربان تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس درخشش فصل‌های قبل را نداشته اما با این حال هنوز با انجام هشت کلین‌شیت موفق شده مورد اعتماد هواداران باشد. بیرانوند در جدال برابر استقلال، 10 بار کلین‌شیت کرده ولی از طرف دیگر بیشتر از هر تیم دیگری از این تیم گل خورده است.

او به عنوان دروازه‌بان پرسپولیس و نفت تهران، 17 بار برابر استقلال قرار گرفته که در این هفده جدال، ارسلان مطهری 3 بار، فرهاد مجیدی، علی قربانی، فرشید اسماعیلی، کاوه رضایی، روزبه چشمی، کوین یامگا، محمدحسین مرادمند و وریا غفوری هر کدام یک مرتبه به عنوان بازیکنان استقلال دروازه بیرانوند را باز کرده‌اند.

همچنین لازم به ذکر است در میان دیگر بازیکنان استقلال میلاد فخرالدینی سابقه گلزنی برابر علیرضا بیرانوند را دارد؛ فخرالدینی تنها یک بار آن هم در لیگ هفدهم به عنوان بازیکن ذوب آهن موفق شد دروازه سنگربان سرخ‌ها را باز کند و در چنین شرایطی تنها 4 بازیکن از تیم فعلی استقلال، پیش از این موفق شدند تا دروازه بیرانوند را باز کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adn7ee

آخرین اخبار