تاریخ انتشار: 1402/09/18 16:20
کد خبر: 1263277

مربی استقلال خوزستان: کم‌تجربگی بازیکنان علت باخت ما برابر نساجی مازندران بود

مربی استقلال خوزستان درباره شکست این تیم برابر نساجی مازندران گفت: تیم ما در هر ۲ نیمه مسابقه عملکرد خوبی داشت، اما به دلیل تعویض‌های اجباری ناشی از مصدومیت ۲ بازیکن در ابتدای مسابقه و همچنین کم‌تجربگی بازیکنان جوان در استفاده از موقعیت‌های ایجاد شده نتوانستیم پیروز شویم.
مربی استقلال خوزستان: کم‌تجربگی بازیکنان علت باخت ما برابر نساجی مازندران بود

 امیرحسین پیروانی در نشست خبری پس از مسابقه نساجی مازندران و استقلال خوزستان که عصر امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد و با برد یک بر صفر تیم نساجی همراه بود ضمن تبریک به کادر فنی و هواداران نساجی بابت کسب برد در بازی امروز، اظهار کرد: ما در هر 2 نیمه بازی قابل قبولی ارائه کردیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم. حتی در برخی موقعیت‌ها گل نکردن توپ به مراتب سخت‌تر از گل کردن آن بود. اما متاسفانه بازیکنان ما تمرکز لازم را در زدن توپ‌های آخر نداشتند.

وی افزود: بارها در محوطه جریمه حریف حاضر شدیم، اما متاسفانه در زدن ضربات آخر موفق نبودیم. بخشی از این که به گل نرسیدیم به بی‌دقتی و کم‌تجربگی بازکنان ما برمی‌گردد و قسمتی از آن هم بدشانسی است.

مربی استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: از این مسئله نیز نباید بگذریم که ۲ تعویض اجباری در اوایل بازی داشتیم. تیم ما با توجه به تاکتیکی که مد نظرمان بود در زمین حاضر شد، اما ۲ تعویض اجباری که در ۲۰ دقیقه نخست بازی اتفاق افتاد شرایط تیم را تغییر داد و ناچار شدیم از دفاع سه نفره به دفاع چهار نفره روی بیاوریم. با این حال باز هم موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. اما مثل خیلی از بازی‌های دیگر فوتبال روی خوش به ما نشان نداد و به نظرم نتیجه این مسابقه منصفانه نبود.

پیروانی تصریح کرد: معمولا تعویض‌های ما بر اساس تفکرات‌مان نیست. بلکه تعویض‌های اجباری داریم که بر اساس مصدومیت بازیکنان است و شرایطی را فراهم می‌کند که نتوانیم تاکتیک‌ها و برنامه‌های خودمان را اجرا کنیم. کادر فنی با یک برنامه‌ بازی را آغاز می‌کند، اما تعویض‌های اجباری برنامه‌های ما را مختل می‌کند.

 

 

وی افزود: به لحاظ تعداد بازیکن به دلیل مسائلی که در باشگاه بود نتوانستیم بازیکنان مد نظر را جذب کنیم. هر تیم می‌تواند ۱۹ بازیکنان بزرگسال داشته باشد، ولی ما با ۱۲ بازیکن بزرگسال در مسابقات حاضر می‌شویم و به همین دلیل بازیکنان جوان را باید به خدمت بگیریم. استفاده از جوانان تاوان دارد و آقای پورموسوی در حال دادن تاوان همین موضوع است.

مربی استقلال خوزستان اظهار کرد: بازیکنان ما انقدر جوان هستند که حتی داورها هم گاهی از دیدن چهره کم سن و سال بازیکنان جوان دهه هشتادی در تیم ما تعجب می‌کنند. به هر حال این بازیکنان باید صاحب تجربه شوند. با این حال به آینده امیدوار هستیم. بازی با نساجی تمام شد و آماده هستیم تا با تمام وجود برای بازی بعدی در زمین حاضر شویم. باید از هر نظر بازیکنان را ریکاوری کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم.

پیروانی درباره پیش‌بینی آینده این تیم در لیگ برتر نیز گفت: هنوز امتیازات زیادی در لیگ وجود دارد. نزدیک به ۵۰ امتیاز باقی مانده است و امیدواریم که امتیازات لازم را در آینده به دست بیاوریم. ما به تیم‌مان خیلی امیدوار هستیم و در تلاشیم که مشکل را برطرف کنیم و به لیگ برگردیم.

وی افزود: ما سخت گل می‌زنیم و راحت گل می‌خوریم که از کم‌تجربگی بازیکنان است. اگر در محوطه جریمه تیم حاضر نمی‌شدیم و موقعیت ایجاد نمی‌کردیم می‌شد گفت که تاکتیک تیمی ما مشکل دارد. اما وقتی بارها به محوطه می‌رسیم و موقعیت ایجاد می‌کنیم و به گل نمی‌رسیم، تجربه پایین بازیکنان در استفاده از موقعیت‌ها را نشان می‌دهد.

مربی استقلال خوزستان با اشاره به اعتراض کادر فنی این تیم به وقت اضافه اعلام شده در پایان نیمه دوم مسابقه اظهار کرد: به نظرم پنج دقیقه وقت اضافه تناسبی با تعداد تعویض‌ها، مصدومیت‌ها و توقف‌های بازی نداشت. دست‌کم هشت دقیقه وقت اضافه نیاز بود. طبیعی است که به این موضوع معترض باشیم.

 

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و استقلال خوزستان در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز -شنبه- در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تک‌گل دقیقه ۶۷ امیرمحمد هوشمند به پایان رسید تا نساجی پس از هفته‌ها ناکامی به برد دست یابد.

استقلال خوزستان همچنان تنها تیم بدون برد جدول لیگ برتر است که با چهار امتیاز از ۱۲ مسابقه در قعر جدول قرار دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adnlmg

آخرین اخبار