تاریخ انتشار: 1402/10/03 22:24
کد خبر: 1264730

این بازیکن تا یحیی را دق ندهد ول نمی کند!

مدافع پرسپولیس در اوایل نیمه دوم دیدار با شمس آذر، با بدشانسی به حریف پنالتی داد و دقایقی بعد از داور بازی کارت قرمز گرفت.
این بازیکن تا یحیی را دق ندهد ول نمی کند!

به گزارش فرتاک ورزشی

در نیمه دوم بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین اتفاق عجیبی افتاد. در همان ابتدای نیمه روی یک شوت زمینی از پشت محوطه جریمه علی نعمتی قصد بلاک کردن توپ را داشت. او روی زمین خوابید تا جلوی شوت را بگیرد. اما توپ از زیر بدنش عبور کرد و به دستش خورد.کوپال ناظمی داور مسابقه این صحنه را خطای هند تشخیص داد و پنالتی گرفت. پوریا سرآبادانی پشت پنالتی ایستاد و ضربه را زد. بیرانوند این پنالتی را دفع کرد اما در برگشت حسین گودرزی توپ را وارد دروازه کرد.

این اتفاق باعث واکنش سریع طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی شد. نعمتی به خاطر اتفاقاتی که در دربی افتاده بود هم از سوی هواداران پرسپولیس به عنوان مقصر اصلی تساوی در دربی شناخته شده بود.اما پنالتی عجیبی که نعمتی در بازی امروز داد آخرین اشتباهش نبود. دقایقی بعد او در میانه‌های زمین پایش را برای ضربه به توپ بالا آورد. اما ارتفاع پای او خیلی بالا بود و به سر و گردن بازیکن حریف اصابت کرد.داور در این لحظه کارت زرد دوم را به نعمتی نشان داد و او را از بازی اخراج کرد. نعمتی کارت زرد اولش را هم در همان صحنه منجر به پنالتی گرفته بود.

اخراج او باعث شد پرسپولیس از دقیقه 62 ده نفره شود و تحت فشار زیادی قرار بگیرد.تصور می‌رفت بعد از اتفاقاتی که در بازی دربی افتاده نعمتی با دقت بیشتری بازی کند و اشتباهات قبلی‌اش را تکرار نکند اما او امروز باز هم دچار اشتباه شد. البته کمی هم بدشانس و این بدشانسی روز فاجعه‌بار او را تکمیل کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bboaze

آخرین اخبار