تاریخ انتشار: 1402/08/20 16:34
کد خبر: 1260978

میلان در ۴ دقیقه پیروزی را با تساوی عوض کرد

شاگردان استفانو پیولی در دیداری خارج از خانه مقابل لچه، برتری دو گله‌شان را از دست دادند و با تنها یک امتیاز به خانه برگشتند.
میلان در ۴ دقیقه پیروزی را با تساوی عوض کرد

در آغاز دومین روز از هفته دوازدهم سری A ایتالیا، امروز (شنبه) از ساعت 17:30 به وقت تهران، تیم فوتبال میلان میهمان لچه بود و این بازی را که تا دقیقه 66 آن با دو گل از میزبان خود پیش بود، با تساوی 2-2 به پایان رساند.

روسونری در نیمه اول ابتدا توسط اولیویه ژیرو در دقیقه 28 و سپس در دقیقه 35 توسط تیجانی ریندرز به گل رسید و پیروز به رختکن رفت.

نیمه دوم بازی اما داستانی کاملاً متفاوت داشت. نیکولا سانسونه در دقیقه 66 اولین گل خورده را برای لچه جبران کرد و تنها 4 دقیقه بعد لامک باندا کار را برای میزبان به تساوی کشاند. اوضاع برای میلان می‌توانست بدتر از این هم تمام شود به خصوص بعد از 10 نفره شدنش با اخراج اولیویه ژیرو در دقیقه 3+90 به خاطر اعتراض به داور و به ثمر رسیدن گل سوم لچه که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

با این نتیجه میلان رده سومی 23 امتیازی شد و تنها یک امتیاز از فاصله چهار امتیازی‌اش با یوونتوسی که یک بازی هم کمتر انجام داده، کاست.

در ادامه بازی‌های هفته دوازدهم سری A، از ساعت 20:30 امشب یوونتوس میزبان کالیاری است و از ساعت 23:15 هم مونتزا از تورینو پذیرایی خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bbomx8

آخرین اخبار