تاریخ انتشار: 1402/12/20 09:32
کد خبر: 1268879

جدال مسی های لیگ یک در روز دربی گیلانی ها

دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ دسته اول امروز با 3 دیدار آغاز خواهد شد.
جدال مسی های لیگ یک در روز دربی گیلانی ها

به گزارش فرتاک ورزشی

مسابقات هفته بیست و سوم لیگ دسته اول آزادگان امروز با 3 دیدار آغاز خواهد شد.

داماش گیلان - شهرداری آستارا؛
از ساعت 15:15 امروز دربی گیلانی ها در رشت برگزار خواهد شد. داماشی ها که این روزها حال و روز خوشی ندارند و در انتهای جدول برای سقوط نکردند دست و پا میزنند باید همشهری خود را امروز شکست دهند.

آستارایی ها هم با اختلاف 6 امتیازی که نسبت به حریف امروز خود دارند با آرش برهانی امیدوار هستند تا تیم مرکز استان نشین گیلان را شکست دهند و فاصله را بیشتر کنند.

داماش گیلان با یک بازی کمتر یعنی 21 بازی با 13 امتیاز در قعر جدول جا گرفته اند و شهرداری آستارا هم با 22 بازی و کسب 19 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار گرفته است.

مس سونگون - مس شهربابک؛
یکی از جدال های مسی های لیگ یک امروز از ساعت 15:15 در تبریز برگزار خواهد شد و تیم های مس سونگون و مس شهربابک رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

نارنجی پوشان لیگ یک در حالی به مصاف هم می روند که مس سونگون این روزها نتایج خوبی را کسب می کند.

مس سونگون با 28 امتیاز از 22 بازی در رتبه دهم است و مس شهربابک هم از 22 بازی خود با 26 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد.

سایپا تهران - شاهین بندرعامری؛
جدال کریمیان و سرآسیایی امروز از ساعت 15:45 را در تهران مشاهده خواهیم کرد و خواهیم دید که کریمیان که این روزها در این تیم بوشهری نتایج مطلوبی را کسب کرده است و این تیم را  از قعر جدول نجات داده است می تواند در تهران مقابل تیم خوب سایپا دست پر به دیارش برگرد یا خیر هر 3 امتیاز این بازی به حساب خودروسازان واریز خواهد شد.

سایپا رتبه پنجمی از 22 بازی قبلی خود 37 امتیاز کسب کرده است و شاهین بندرعامری هم با همین تعداد بازی 18 امتیاز دارد و در جایگاه پانزدهمی قرار گرفته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/djqakp

آخرین اخبار