تاریخ انتشار: 1402/12/23 20:38
کد خبر: 1269131

رفیعی: دربی ۱۰۳ به من نچسبید/ نتیجه دلخواه استقلال بود

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی‌رغم فرصت‌های بهتری که نسبت به استقلال داشتیم، اما در نهایت فکر می‌کنم تساوی بدون گل، نتیجه دلخواه استقلال بود.
رفیعی: دربی ۱۰۳ به من نچسبید/ نتیجه دلخواه استقلال بود

به گزارش فرتاک ورزشی

سروش رفیعی در پایان دربی 103 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این بازی به من که نچسبید. علی‌رغم اینکه فکر می‌کنم فرصت‌های بهتری نسبت به استقلال داشتیم، اما در نهایت فکر می‌کنم این نتیجه دلخواه استقلال بود. به بازیکنان و کادر فنی حریف خدا قوت می‌گویم و امیدوارم در ادامه لیگ این اختلاف را جبران کنیم و به صدر جدول برویم.

وی افزود: فکر می‌کنم شکلی که نکونام برای بازی انتخاب کرده بود، فشردگی زیاد در دفاع و زمین خودشان بود که خیلی هم خوب این کار را انجام دادند. ما هم سعی کردیم با توجه به داشتن بازیکنان خلاق، موقعیت ایجاد کنیم و چند موقعیت هم داشتیم، اما در نهایت بازی مساوی شد. تشکر می‌کنم از هواداران که آمدند و بازی را گرم کردند و ای کاش بازی گل داشت که هیجان آن بیشتر می‌شد.

رفیعی درباره استفاده از VAR گفت: اگر صحنه حساسی بود می‌توانست کمک کند، اما در نهایت وجود VAR برای فوتبال در همه دیدارها و همه استادیوم‌ها لازم است و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد.

رفیعی در مورد ترس از شکست در دربی 103 تصریح کرد: تلاش تیم ما بر موقعیت‌سازی و برد بود. در واقع برنامه ما برای پیروزی بود، اما استقلال خیلی خوب کار دفاعی را انجام می‌داد. در این شرایط دلیلی ندارد که خیلی راحت و بی‌محابا برویم و توپ‌ها را از دست بدهیم. تیم ما بر پایه مالکیت توپ بود تا در آن شرایط موقعیت ایجاد کند که البته تبدیل به گل نشدند. ما هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت‌هایی داشتیم.

وی در پایان راجع به پرتاب سنگ و بطری از سوی تماشاگران گفت: دربی است دیگر و این اتفاق همیشه هست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/djqqzd

آخرین اخبار