تاریخ انتشار: 1402/08/16 14:27
کد خبر: 1260732

لیگ قهرمانان آسیا-منطقه شرق؛ برتری نمایندگان ژاپن و مالزی

رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق آسیا با برگزاری ۴ دیدار آغاز شد.
لیگ قهرمانان آسیا-منطقه شرق؛ برتری نمایندگان ژاپن و مالزی

در هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق آسیا عصر امروز ۴ دیدار برگزار شد.

در گروه هفتم این رقابت‌ها کایا فیلیپین در خانه خود برابر یوکوهاما مارینوس ژاپن قرار گرفت. تیم میهمان در دقیقه ۲۶ بازی توسط موری‌کامی به گل رسید اما ۱۳ دقیقه بعد هوری‌کوشی بازی را به تساوی رساند تا تیم‌ها در پایان نیمه نخست به تساوی یک بر یک برسند.

در نیمه دوم در حالی که به نظر می‌رسید بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد، در دقیقه ۸۷ بازی یان سانتوس روی پاس گل نام تائه هی موفق شد گل دوم و برتری یوکوهاما را وارد دروازه تیم میزبان کند و بازی با برتری نماینده ژاپن به پایان برسد.

170723240

در گروه هشتم این مسابقات نیز جوهور دارالتعظیم مالزی در خانه خود برابر اولسان هیوندای کره‌جنوبی به میدان رفت. درحالی که به نظر می‌رسید این بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد، در واپسین دقایق تیمه هبرتی گل برتری تیم میزبان را وارد دروازه حریف کره‌ای کرد تا نیمه نخست با برتری این تیم به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم در دقیقه ۶۹ بازی اساکا روی پاس گل واکو موفق شد گل تساوی را وارد دروازه میزبان کند. درحالی که بازی با نتیجه یک بر یک رو به اتمام بود، این‌بار در دقیقه ۸۸ بازی تیم میزبان توسط رشید و روی پاس گل عارف آیمان به گل دوم رسید. در پایان جوهور دارالتعظیم موفق شد حریف مشهور کره‌ای خود را شکست دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/emzabv

آخرین اخبار