تاریخ انتشار: 1403/01/03 09:10
پارگی همسترینگ تایید شد؛
کد خبر: 1271708

پارگی همسترینگ تایید شد؛ مدت زمان دوری سردار مشخص شد

سردار آزمون به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود.
پارگی همسترینگ تایید شد؛  مدت زمان دوری سردار مشخص شد

به گزارش فرتاک ورزشی

آزمایش‌های پزشکی روی پای مصدوم سردار آزمون مشخص شد که این بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه رم به مدت ۴ تا ۶ هفته از میادین دور خواهد بود.

آزمون دیشب و در جریان بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان دچار مصدومیت شد. او تا چند دقیقه‌ای مورد مداوا قرار گرفته و به زمین مسابقه بازگشت اما نتوانست به کار ادامه دهد و از امیر قلعه نوعی درخواست کرد که او را از زمین بیرون بیاورد.

دیشب و در گفتگوی کوتاهی که با سردار آزمون داشتیم خود او نیز تایید کرد که به احتمال فراوان دچار پارگی از ناحیه همسترینگ شده است. البته این امیدواری وجود داشت که بعد از عکس برداری از پای او مشخص شود که این یک کشیدگی ساده بوده است اما پیش بینی خود او درست بوده و آزمون دچار پارگی از ناحیه همسترینگ شده است.

سردار حالا باید برای مداوای پای مصدوم خود به ایتالیا برگردد. او به جز بازی بعدی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان چند مسابقه آینده رم را هم از دست خواهد داد. او امیدوار است ریکاوری خود را در مدت زمان سریع‌تری طی کند تا بتواند دوباره در ترکیب رم به میدان برود.  

این مصدومیت تلخ و بد موقع در حالی برای سردار آزمون اتفاق افتاد که او اخیرا در بهترین فرم خود قرار داشت و به یک بازیکن مهم در ترکیب تیم دنیله ده‌روسی تبدیل شده بود و این آسیب دیدگی در بدترین زمان ممکن اتفاق افتاد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/emzrz6

آخرین اخبار