تاریخ انتشار: 1402/06/04 20:27
کد خبر: 573

کامبک شیرین منچستریونایتد و فرصت‌سوزی آرسنال

امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دو بازی مهم برگزار شد که در یکی از آن‌ها آرسنال فقط یک امتیاز گرفت و منچستریونایتد در دیگر بازی پیروز شد.
کامبک شیرین منچستریونایتد و فرصت‌سوزی آرسنال

در دو دیدار مهم هفته سوم لیگ برتر انگلیس، آرسنال نایب قهرمان فصل قبل مقابل فولام متوقف شد و منچستریونایتد از سد ناتینگام فارست گذشت.

در لندن و در ورزشگاه امارات؛ آرسنال نایب قهرمان فصل گذشته مقابل رقیب همشهری خود فولام به تساوی ۲-۲ رضایت داد. در این بازی این فولام بود که شروع بهتری داشت و در همان دقیقه نخست توسط آندریاس پریرا به گل رسید اما در ادامه توپچی‌ها با گل‌های بوکایو ساکا در دقیقه ۷۰ از روی نقطه پنالتی و ادی انکتیا در دقیقه ۷۲ شرایط را به سود خود تغییر دادند. ۱۰ نفره شدن فولام با اخراج مدافع میانی‌اش کالوین باسی در دقیقه ۸۳ راه را برای پیروزی آرسنالی‌ها هموارتر کرد اما  شاگردان میکل آرتتا نه تنها قدر این فرصت را ندانستند، بلکه تنها ۴ دقیقه بعد دروازه‌شان توسط ژوائو پالینیا باز شد. آرسنال در دقایق باقیمانده نتوانست به شوک دیرهنگام رقیب همشهری پاسخ دهد و به این ترتیب پس از سه برد متوالی با احتساب پیروزی جام خیریه اولین بازی بدون بردش در این فصل را تجربه کرد. آرسنال با این نتیجه ۷ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به تاتنهام در رده دوم ایستاد.

 

 

کامبک شیرین منچستریونایتد و فرصت‌سوزی آرسنال

در ورزشگاه اولدترافورد اما داستانی مشابه اما با پایانی متفاوت رقم خورد. منچستریونایتدی که تا دقیقه ۴ بازی دو گل از حریف خود عقب افتاده بود در نهایت بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ برد. تایوو آوونی در دقیقه ۲ و ویلی بولی در دقیقه ۴ گل‌های ناتینگهام فارست را در همان ابتدا بازی به ثمر رساندند تا شوکی زودهنگام به شیاطین سرخ وارد شود هرچند تیم میزبان توانست ورق را به سود خود برگرداند و با گلزنی اریکسن در دقیقه ۱۷، کاسمیرو در دقیقه ۵۲ و برونو فرناندش در دقیقه ۷۶ از روی نقطه پنالتی باخت خانگی را به پیروزی تبدیل کرد. البته ۱۰ نفره شدن تیم میهمان در دقیقه ۶۷ با اخراج مدافع میانی‌اش جو ورال در آسان‌تر شدن کار شاگردان اریک تن‌هاخ برای کسب این پیروزی بی‌تأثیر نبود. با این نتیجه دومین پیروزی من‌یونایتد در این فصل لیگ جزیره رقم خورد و حالا این تیم با ۶ امتیاز از سه بازی در رده پنجم قرار دارد.

 

 

کامبک شیرین منچستریونایتد و فرصت‌سوزی آرسنال

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/g36py4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آتش بازی شاگردان گواردیولا در خانه؛ بازگشت منچسترسیتی به صدرجدول