تاریخ انتشار: 1402/12/28 11:33
کد خبر: 1269457

مخالفت غول‌های اسپانیایی با پیراهن ضد نژادپرستی

تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید تنها تیم‌هایی بودند که بازیکنان‌شان در هفته بیست‌و‌نهم لالیگا با یک لباسی خاص به زمین بازی نرفتند.
مخالفت غول‌های اسپانیایی با پیراهن ضد نژادپرستی

سازمان لیگ اسپانیا به دلیل توهین‌های صورت گرفته اخیر به وینیسیوس جونیور بال برزیلی رئال مادرید در هفته‌های اخیر، تصمیم گرفت که برای مبارزه با نژادپرستی کار خاصی انجام دهد و به همین دلیل از اعضای تمام تیم‌ها خواسته بود با تی‌شرتی که روی آن شعاری برای مبارزه با این معضل درج شده بود به میدان بروند.

در این میان اما دو تیم حاضر نشدند چنین کاری انجام دهند که یکی از آنها رئال مادرید و دیگری بارسلونا بود. دلیل اینکه این دو تیم حاضر به پوشیدن این تی‌شرت خاص نشدند موارد مربوط به اسپانسرینگ و تبلیغ برای حامیان مالی دو باشگاه بود، البته بین این دو تیم وضعیت رئال مادرید فرق می‌کرد و این تیم با یک پیراهن مخصوص برای مبارزه با نژادپرستی به میدان نبرد با اوساسونا رفت.

گویا با تمام تلاش‌های لالیگا برای مبارزه با نژادپرستی، پیش از بازی بارسلونا و اتلتیکومادرید در ورزشگاه متروپولیتانو، خارج از استادیوم گروهی از هواداران بار دیگر شعارهایی نژادپرستانه علیه وینیسیوس سر دادند که لالیگا این موضوع را به مقامات اسپانیا گزارش داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm66ld

آخرین اخبار