تاریخ انتشار: 1402/12/26 16:07
کد خبر: 1269309

هوادار- استقلال؛ نبرد لالیگایی‌های وطنی در دستگردی

تیم های استقلال و هوادار در هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف هم می روند.
هوادار- استقلال؛ نبرد لالیگایی‌های وطنی در دستگردی

به گزارش فرتاک ورزشی

استقلال پس از تساوی پرحاشیه و البته کسل کننده در آخرین بازی سال جاری و در هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف تیم هوادار می رود تا با پیروزی در این مسابقه با خيال راحت به تعطیلات نوروز برود. شاگردان جواد نکونام با تساوی و حتی شکست البته اگر با تعداد گل بالا نباشد و پرسپولیس هم در بازی با پیکان برنده از میدان نشود باز هم صدرنشین باقی می‌مانند ولی آنها به خوبی می‌دانند سه تیم پرسپولیس، سپاهان و تراکتور لحظه به لحظه به آنها نزديک می‌شوند که اگر به صدر جدول برسند به راحتی آن را از دست نمی دهند.

آبی ها در بازی رفت که محمود فکری هدايت هوادار را برعهده داشت به سختی توانستند به نتیجه ۳ بر ۲ کامبک بزنند و سه امتیاز را بگیرند. حال بازی برگشت متفاوت است چون خبری از حمایت هوادارنش نیست و تیم مسعود شجاعی هم سخت امتیاز می دهد. گرچه تیم هوادار هفته گذشته در تبریز شکست سنگینی را تجربه کرد ولی جواد نکونام به خوبی می داند کار سختی در بازی با حریف احیا شده دارد.

این مسابقه تقابل دو لالیگایی سابق است که یک زمانی در اوساسونا همبازی بودند که الان باید با لباس مربیگری روبروی هم قرار بگیرند. اینکه تقابل لالیگایی های سابق را چه کسی خواهد برد باید منتظر ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm66vn

آخرین اخبار