تاریخ انتشار: 1402/12/25 13:27
کد خبر: 1269257

اینتر - طارمی و زیلینسکی کافی نیستند

شکست مقابل اتلتیکو مادرید نشان داد که اینتر به غیر از مهدی طارمی و پیوتر زیلنسکی، نیاز به یک مهاجم دیگر دارد.
اینتر - طارمی و زیلینسکی کافی نیستند

به گزارش فرتاک ورزشی

اینتر مانند موجودی مرموز که شاید حتی نمی‌دانست بال دارد، پرواز را یاد گرفت و آنقدر بالا رفت که سقف آسمان اروپا را لمس کرد. سپس، در مادرید، به‌طور ناگهانی و غیرمنتظره، این جایگاه را از دست داد: اینتر اکنون باید انرژی‌ای پیدا کند تا دوباره پرواز کند.

اینتر 24-2023 تا جهنم متروپولیتانو در حال کشف اتفاقات جدید بود و هیچ کسی در داخل باشگاه نیست که از این شکست بترسد. از مدیران گرفته تا مربی، تا رئیس باشگاه و سرمایه‌گذاران چینی، همگی می‌دانند که پیامدهای این شکست مسیر رشد اینتر را قطع نخواهد کرد.

اما به همین ترتیب، فراتر از هر گونه مسائل تاکتیکی، همه می‌دانند که اینتر باید دوباره در بازار نقل و انتقالات خوب عمل کند تا بلافاصله دوباره در لیگ قهرمانان بعدی برای موفقیت تلاش کند.

به‌طور خلاصه، اینتر کاملا سقوط نکرده و تلاش می‌کند پس از یک زمین خوردن دوباره از جا بلند شود. نراتزوری در حال حاضر به فکر آینده است. اگر دور یک هشتم تاکنون سقف آرزوهای باشگاه بود، آن‌ها امیدوارند که برای فصل 25-2024 گامی فراتر از این مرحله بردارند. اینتر از تور چین در جولای امسال تا جام باشگاه‌های جهان در ژوئن سال بعد بازی‌های بسیار زیادی پیش رو دارد. با وجود تلاش‌های ماروتا و آئوسیلیو، تیم به اندازه کافی بازیکن ندارد که بتواند حدود 70 بازی را انجام دهد.

خرید پیوتر زیلینسکی و مهدی طارمی کیفیت و جایگزین‌هایی بین خط هافبک و حمله را به ترکیب اینتر می‌دهد اما مطمئنا نمی‌تواند برای سیمونه اینزاگی کافی باشد. حداقل یک بازیکن دیگر مورد نیاز است، به‌خصوص در خط حمله: اینتر که از قبل به دنبال گزینه‌های تهاجمی جدید بود، از چند ماه آینده برای تمرکز بیشتر روی اهدافش استفاده خواهد کرد.

درس از شکست

2 بازی مقابل اتلتیکو درس‌های متعددی برای تیم اینزاگی به جا گذاشت، از جمله اهمیت صعود به دور بعدی روی روحیه تیم. علاوه بر این کادرفنی متوجه شد که گزینه‌های جانشینی لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام، به اندازه کافی قدرتمند نیستند. مارکو آرناتوویچ و الکسیس سانچز جایگاه خود در تیم را مطمئن نمی‌بینند.

سانچز که در هفته‌های اخیر نشانه‌هایی از درخشش دوباره را نشان داده بود، قراردادش را که سه ماه و نیم دیگر به پایان می‌رسد تمدید نخواهد کرد، مگر اینکه یک تصمیمش تغییر کند. در کنار او به نظر می‌رسد که آرناتوویچ تیم را ترک خواهد کرد: او در بازی رفت و برگشت مقابل اتلتیکو اشتباهات زیادی داشت و همچنین چند مرتبه دچار مصدومیت شده است. به‌طور خلاصه، حذف از لیگ قهرمانان این باور را تقویت کرده که آن‌ها در خط حمله ضعف جدی دارند و در همین حال نمی‌توانند حتی نام روملو لوکاکو را به زبان بیاورند.

وقت عمل کردن

طارمی به عنوان یک گزینه ایده آل در نظر گرفته می‌شود اما همچنان یک قمار است: او در 31 سالگی هرگز خارج از پرتغال قدم نگذاشته و حضورش در ایتالیا لزوماً ممکن است مطابق برنامه پیش نرود. به همین دلیل در آپیانو نسبت به طارمی احتیاط بیشتری وجود دارد، در حالی‌که پیتر زیلینسکی که جای کلاسن را در اختیار خواهد گرفت، برای اینتر بسیار "آماده‌تر" تلقی می‌شود.

مهاجم دیگری که اینتر به دنبال آن است، حداقل در ابتدا، باید بیشتر شبیه مهاجم لهستانی باشد تا طارمی: کسی که بلافاصله قادر به بازی کردن در کنار یا پشت مارتینز و تورام باشد و همینطور با جو سری A آشناست.

همه چیز به بازیکنانی که اینتر را ترک می‌کنند مرتبط است چون در صورت فروش بازیکنان بیشتر، آن‌ها بودجه بهتری برای خرید مهاجم باکیفیت خواهند داشت. اینتر سعی خواهد کرد برای به دست آوردن یک گنج کوچک، چیزی مشابه به تابستان گذشته را تکرار کند. با این حال، آنچه مهم است، هدف مشترک است: ما باید برای پرواز دوباره اقدام کنیم، اینتر این را می‌داند.

فیلیپو کونتیسلو - گاتزتا دلو اسپورت


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm66x5

آخرین اخبار