تاریخ انتشار: 1402/11/08 15:49
کد خبر: 1266609

ال‌کلاسیکو با حضور مسی و رونالدو در ریاض عربستان ! | تمرین مسی برای دیدار با رونالدو + تصاویر

بازیکنان اینترمیامی به همراه لیونل مسی لحظاتی پیش برای تمرین وارد ورزشگاه باشگاه الشباب شدند تا تور آن‌ها در عربستان رسما آغاز شود.
ال‌کلاسیکو با حضور مسی و رونالدو در ریاض عربستان ! | تمرین مسی برای دیدار با رونالدو + تصاویر

نکته مهم آن است که تور پیش‌فصل باشگاه اینترمیامی به دو دلیل بسیار مورد توجه قرار دارد: حضور لیونل مسی در این تیم آمریکایی و دیداری که به زودی در عربستان بین اینترمیامی و النصر برگزار شده و لئو مسی و کریستیانو رونالدو را مقابل هم قرار خواهد داد.

اینترمیامی طبق برنامه برای تور پیش‌فصل تابستانی ۶ مسابقه در پیش دارد. کاروان اینترمیامی با حضور لئو مسی دیروز وارد عربستان شد و بازیکنان این تیم به هتل رفته و استراحت کردند.

دقایقی پیش اتوبوس کاروان اینترمیامی مقابل ورزشگاه اختصاصی باشگاه الشباب در ریاض دیده شد و لیونل مسی و دیگر بازیکنان این تیم برای انجام تمرینی پشت درهای بسته وارد ورزشگاه شدند.

 

بازیکنان اینترمیامی در عربستان مسی رونالدو


لئو مسی و یارانش در عربستان دو بازی دوستانه انجام خواهند داد. اینترمیامی فردا در چارچوب جام ریاض به مصاف الهلال می‌رود و بازی دوم که همه نگاه‌ها را به خود جلب کرده پنج‌شنبه این هفته مقابل النصر برگزار خواهد شد. بازنمایی ال‌کلاسیکوهای تاریخی با حضور مسی و رونالدو که این بار در شهر ریاض عربستان تکرار خواهد شد.

بازیکنان اینترمیامی در عربستان مسی رونالدو

سفر لیونل مسی به عربستان باعث شده خاطره سفر قبلی او به این کشور تداعی شود. مسی درحالیکه همچنان بازیکن پاری سن ژرمن بود بدون اطلاع مدیران باشگاه فرانسوی به همراه خانواده‌اش به عربستان رفت و پی‌اس‌جی را خشمگین کرد. به نظر می‌رسید مسی که از باشگاه الهلال پیشنهادی نجومی داشت برای بررسی شرایط این کشور به ریاض سفر کرده بود.

بازیکنان اینترمیامی در عربستان مسی رونالدو


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm67yz

آخرین اخبار