تاریخ انتشار: 1402/11/29 16:03
کد خبر: 1267633

پایان ماجرای سعید معروف و تیم ملی

دومین جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال در دفتر سرپرست فدراسیون والیبال تشکیل شد.
پایان ماجرای سعید معروف و تیم ملی

در ابتدای این جلسه وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال با اعلام مذاکره مجدد با برخی از گزینه‌های گذشته و آغاز مذاکرات با تعدادی گزینه جدید، اظهار داشت: در این مدت با بیش از هشت مربی خارجی جلسات آنلاین داشتیم و در خصوص شرایط همکاری و برنامه‌های آن‌ها گفت‌وگو کردیم.

وی تصریح کرد: در پایان با پنج گزینه تقریبا به توافق نهایی رسیدیم که هر کدام شرایط خاص خود را اعلام کردند. شرایط جامعه و علاقمندان به والیبال به گونه‌ای است که در شرایط کنونی انتخاب یک مربی خارجی خوب به یک مطالبه عمومی تبدیل شده و فدراسیون در طول این مدت تمام تلاش خود را برای جذب بهترین گزینه ممکن انجام می‌دهد.

سرپرست فدراسیون والیبال با بیان این‌که در حال حاضر اکثر مربیان تراز اول و مطرح والیبال دنیا مشغول تیم داری هستند یا در المپیک حضور دارند، گفت: سعی داریم در حد توان بهترین گزینه را برای تیم ملی انتخاب کنیم تا جایی که برای آقای لورنزتی پیشنهاد قابل توجه و چند برابری اعلام کردیم، ولی متاسفانه به دلایل شخصی نتوانست به ایران بیاید ولی به شدت علاقمند بود.

وی تاکید کرد: اولویت فدراسیون والیبال ذهن برنده است.

گزینه‌ای را سرمربی تیم ملی والیبال ایران خواهیم کرد که معتقد باشد والیبال ایران می‌تواند در المپیک ۲۰۲۴ حضور داشته باشد. المپیک پاریس مطالبه و حق مردم ایران است و باید از کوچکترین فرصت‌ها استفاده کنیم. تیمی تشکیل خواهیم داد تا برای حضور در المپیک پاریس بجنگد. به دنبال مربی‌ای با ذهن برنده هستیم. با پنج گزینه به مرحله نهایی مذاکرات رسیدیم که همه آنها شانس خوبی برای حضور ایران در المپیک پاریس قائل بودند و برای قبول این مسئولیت آماده جنگیدن هستند.

سرپرست فدراسیون در ادامه شرایط همکاری هر پنج گزینه را برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران را به صورت دقیق توضیح داد و از اعضای کمیته فنی خواست تا نظر خود را در خصوص هر پنج گزینه اعلام کنند.

سپس هر یک از اعضای کمیته فنی نظرات خود را در خصوص پنج گزینه اعلام شده اظهار و برگزیدگان آنها را برای انجام مذاکره نهایی و امضای قرار به صورت کتبی اعلام کردند. در پایان مقرر شد تا دکتر مرادی با توجه به اولویت بندی کمیته فنی با دو گزینه نهایی مذاکرات نهایی جهت عقد قرارداد را طی چند روز آینده انجام دهد و سرمربی تیم ملی والیبال ایران در سال ۲۰۲۴ را اعلام نماید و قرارداد همکاری را امضا کند.

در ادامه با اعلام مرادی و تقدیر از عملکرد کادر فنی تیم های پایه که از انسجام و داشتن روحی تیمی مثال زدنی بودند، کمیته فنی ادامه کار غلامرضا مومنی مقدم به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان پسر، آرش صادقیانی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۱۷ سال پسران، فاطمه شعبان خمسه به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان دختر و پدیده بلوری زاده به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان دختر را با اکثریت آراء تائید کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm6bed

آخرین اخبار