تاریخ انتشار: 1402/12/13 19:19
کد خبر: 1268433

دقیقی: دنبال پدیده شدن در جام حذفی هستیم

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: دنبال پدیده شدن در جام حذفی هستیم و بازی برابر سپاهان برای ما یک فینال واقعی است که اگر این بازی را ببریم مسیرمان در ادامه راه هموار خواهد شد.
دقیقی: دنبال پدیده شدن در جام حذفی هستیم

سرمربی شمس‌آذر شامگاه یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های سپاهان و شمس آذر قزوین در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی افزود: بازی با سپاهان همیشه سخت است و می‌دانیم که فردا بازی سختی در پیش داریم ولی امیدوارم فردا بازی باکیفیتی ارایه کنیم و داوری عادلانه باشد.

وی ادامه داد: در مقابل قدمت سپاهان، تیم ما تنها ۲ سال است که شروع کرده و بدون تردید می‌خواهیم نتیجه بگیریم اما کارمان مقابل سپاهان بسیار سخت است به هرحال خوشحالم در اصفهان هستیم و فردا با تیمی بازی می کنیم که به معنای واقعی حرفه‌ای است و به یک بلوغ در فوتبال رسیده است.

دقیقی با اشاره به آخرین بازی نیم‌فصل مقابل سپاهان گفت: بازی با سپاهان یک روز تاریخی در هفته آخر برای ما بود و در آن دیدار توانستیم سپاهان را ببریم ولی حالا شرایط فرق می‌کند و سپاهان می‌خواهد با پیروزی از بحران خارج شود که در مقابل، ما «شمس‌آذر» هستیم و می‌خواهیم بار دیگر شایستگی‌ تیم خود را نشان دهیم.

وی ادامه داد: آن بازی به صورت رایگان بود، سعی کردیم همه را وارد ورزشگاه کنیم و جمعیت زیاد حاضر در ورزشگاه باعث شد چالش ‌هایی به وجود بیاید که کیفیت و حساسیت بازی و در ادامه فشار هواداران باعث آن حواشی شد.

سرمربی شمس‌آذر اظهار داشت:ما هواداران اصفهان را جزو قشر بافرهنگ فوتبال ایران می‌دانیم و امیدواریم فردا در ورزشگاه حاضر شوند و بتوانیم بازی خوبی ببینیم؛ اگر هم گلایه‌ای باشد از آنها عذرخواهی می‌کنم.

وی تصریح کرد: اولویت ما بازی باکیفیت و جوانمردانه است و امیدوارم با بضاعتمان بتوانیم دست پُر از زمین خارج شویم.

دقیقی در مورد انتقال علی‌اصغر اعرابی به سپاهان گفت: امیدوارم اعرابی بتواند به سپاهان کمک کند و از مسوولان استان قزوین خواهش می کنم تیم را به شرایط بهتری برسانند. سپاهان اصول حرفه‌ای خودش را دارد ولی ما هم به دنبال بهبود وضعیت خودمان هستیم. شمس‌آذر باید حداقل‌ها را داشته باشد تا بتواند موفق باشد البته ما جوانان دیگری هم داریم.

وی اظهار داشت: ما پنج بازیکن را از دست دادیم اما همین بازیکنان جداشده چند ماه قبل اسمی نداشتند ولی رُشد کردند، با این حال بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند جای بازیکنان جداشده را پُر کنند و البته پرکردن جای آنها زمان‌بر است.

دقیقی افزود: من آدم بهانه‌گیری نیستم ولی زمان می‌برد که بازیکنان جایگزین‌ بتوانند خودشان را پیدا کنند؛ درباره جدایی‌ام نیز باید بگویم بحث توافقی بوده است تا هزینه‌هایمان تامین شود.

وی خاطرنشان کرد:شمس‌آذر در نیم‌فصل اول یقه تیم‌های بزرگ را گرفت و دلیلش این بود که ما خواستیم این اتفاق رخ دهد و حالا کسانی را در استان داریم که کمک خواهند کرد و مسوولان و مدیرعامل ما در تلاشند تا شرایط تیم بهتر شود.

دقیقی تصریح کرد:به عنوان تیمی که تازه به لیگ برتر با سه امتیاز منفی آمده، خوب کار کردیم و هدفمان این است که جوانانمان را به فوتبال معرفی کنیم و برای موفقیت تلاش کنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و شمس‌آذر قزوین ساعت ۱۷:۳۰ دوشنبه ۱۴ اسفند در ورزشگاه نقش‌ جهان اصفهان برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm6emz

آخرین اخبار