تاریخ انتشار: 1403/01/06 15:46
کد خبر: 1271809

فوری: رد شکایت پرسپولیس از 3 ستاره استقلال!

شکایت باشگاه پرسپولیس از بلانکو، ابوالفضل جلالی و صالح حردانی در کمیته استیناف رد شد.
فوری: رد شکایت پرسپولیس از 3 ستاره استقلال!

به گزارش فرتاک ورزشی

باشگاه پرسپولیس پس از شهرآورد 103 شکایت خود نسبت به حضور غیرقانونی بلانکو، مهاجم آرژانتینی استقلال، پرونده جدیدی را در کمیته انضباطی گشود اما حالا کمیته استیناف نیز تائید کرده که حضور این بازیکن بلامانع بوده است.

    همچنین در خصوص ویدیوی منتشره از صالح حردانی مدافع راست استقلال که به زعم قرمزها در حال تحریک هواداران استقلال برای انداختن بطری و سنگ به زمین بودند، کمیته استیناف حکم برائت برای این بازیکن صادر کرده است.

شکایت بعدی پرسپولیس با اتهام «نشر اکاذیب و توهین» از محمد نوازی، علی سامره و ابوالفضل جلالی بوده اما کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را در مورد آنها تائید کرده است.

در حکم نهایی آمده است:

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد .رأی صادره قطعی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm8ood

آخرین اخبار