تاریخ انتشار: 1403/01/17 10:42
کد خبر: 1272181

رختکن رئال مادرید در انتظار ژابی آلونسو

بازیکنان رئال مادرید انتظار دارند سرمربی بعدی این تیم، هافبک سابق کهکشانی‌ها باشد.
رختکن رئال مادرید در انتظار ژابی آلونسو

به گزارش فرتاک ورزشی

ژابی آلونسو هفته پیش بود که اعلام کرد تصمیم گرفته به‌عنوان سرمربی بایرلورکوزن به کارش ادامه دهد و به تمامی شایعات مطرح شده درباره آینده حرفه‌ای‌اش پایان داد، این در حالی است که گفته می‌شد سه باشگاه‌ بایرن مونیخ، لیورپول و رئال مادرید علاقه‌ زیادی به استخدام این مربی اسپانیایی دارند. این تصمیم آلونسوی 42 ساله به سود رئال مادرید و به ضرر دو باشگاه بایرن و لیورپول است که حالا باید در پایان فصل جانشینان مناسبی به ترتیب برای توماس توخل و یورگن کلوپ پیدا کنند که جدایی‌شان از این دو تیم قطعی است.

رسانه اسپانیایی «رلوو» در این باره گزارش داد؛ در رختکن رئال مادرید نیز درباره ژابی آلونسو صحبت می‌شود و اکثر بازیکنان این تیم بر این باورند که این مربی اسپانیایی می‌خواهد بعد از بایرلورکوزن سرمربی رئال مادرید شود و به همین دلیل تصمیم گرفت در این تیم بوندس‌لیگایی بماند. از اعضای هیت مدیره باشگاه رئال مادرید گرفته تا بازیکنان همه انتظار دارند که پس از جدایی کارلو آنچلوتی با منقضی شدن قرارداد فعلی‌اش، ژابی آلونسو جانشین این مربی ایتالیایی شود.

این رسانه پیش از این گزارش داده بود؛ تصمیم آلونسو برای ماندن در بایرلورکوزن مورد استقبال مدیران باشگاه رئال مادرید قرار گرفته و این تصمیم مربی اسپانیایی بایرلورکوزن با نقشه راه پرافتخارترین باشگاه اروپا مطابقت دارد، نقشه‌ راهی که او را به‌عنوان سرمربی بعدی کهکشانی‌ها پس از کارلو آنچلوتی می‌بیند. مدیران این باشگاه لالیگایی، هافبک سابق خود را مربی ایده‌آلی برای رئال مادرید می‌دانند.

باشگاه رئال مادرید در اوایل دی ماه بود که قرارداد آنچلوتی 64 ساله را به مدت دو سال تمدید کرد و این مربی ایتالیایی را تا پایان ماه ژوئن 2026 روی نیمکت خود خواهد داشت، یعنی درست زمانی که قرارداد فعلی‌ ژابی آلونسو با باشگاه بایرلورکوزن منقضی می‌شود.

آلونسو که تیمش در 40 بازی اخیر شکست‌ناپذیر بوده، در حال حاضر با 13 امتیاز برتری نسبت به بایرن مونیخِ 60 امتیازی، صدرنشین بوندس‌لیگاست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm8ovx

آخرین اخبار