تاریخ انتشار: 1402/09/21 20:42
کد خبر: 1263582

طبق پیشبینی ها؛ داماش بازنده دیدار با نفت و گاز شد

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و داماش رشت صادر کرد.
طبق پیشبینی ها؛ داماش بازنده دیدار با نفت و گاز شد

به گزارش فرتاک ورزشی

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال باید به مصاف نفت و گاز گچساران می‌رفت که باتوجه به کنسلی پروازهای‌شان در چند نوبت این اتفاق محقق نشد. به دلیل عدم پرواز مستقیم به گچساران، باشگاه داماش گیلان با تدارک پروازی اختصاصی (چارتر) قصد عزیمت به گچساران را داشت ولی در واپسین ساعات روز یکشنبه دوازدهم آذرماه، از سوی مسؤولین ایر لاین به کادر اجرایی باشگاه داماش گیلان اعلام شد به‌ دلیل مشکل «سوختگیری هواپیما در فرودگاه گچساران» امکان پرواز مستقیم از رشت به گچساران وجود نداشته و پرواز اختصاصی داماشی‌ها لغو شد.

داماشی‌ها که به تهران سفر کردند تا از مهرآباد به شیراز و سپس با اتوبوس به گچساران بروند، به طرز عجیبی این پروازشان نیز لغو شد تا ساعتها در فرودگاه سرگردان بمانند و در نهایت نتوانستند خود را به بازی برسانند.

حکم کمیته انضباطی در خصوص این بازی اعلام شد:"مسابقه تیم های نفت و گاز گچساران و داماشیان رشت که قرار بود روز 14 آذرماه برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم داماشیان رشت، برگزار نشد. بر همین اساس این تیم به پرداخت 510 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و نتیجه بازی 3 بر صفر به سود تیم مقابل اعلام شد. این رای قابل تجدید نظر است."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jm9j8p

آخرین اخبار