تاریخ انتشار: 1402/11/01 10:48
کد خبر: 1266258

رونالدو: گلزنی در عربستان سعودی با اروپا فرقی ندارد| توپ طلا و The Best دیگر معتبر نیستند!

کریستیانو رونالدو در گفت‌وگویی سراسر انتقادی اظهار کرد: «توپ طلا و The Best در حال از دست دادن اعتبارشان هستند. نمی‌گویم حق مسی نبود اما عملکرد شخصی بازیکنان در یک سال مشخص است.»
رونالدو: گلزنی در عربستان سعودی با اروپا فرقی ندارد| توپ طلا و The Best دیگر معتبر نیستند!

کریستیانو رونالدو در مصاحبه با رکورد گفت: اگر به عقب برگردید و ببینید در منچستریونایتد و تیم ملی چه گذشت، مردم در واقع من را تمام‌شده می‌دانستند اما حقیقت این است که من تمرکز کردم و دوران خوبی در النصر داشتم و به همین دلیل ۵۴ گل به ثمر رساندم.

او در ادامه گفت: من از سطح خودم تعجب نمی‌کنم زیرا می‌دانم هنوز فرصت‌های زیادی برای ارائه دارم. می‌دانم می‌توانم گل‌های زیادی را برای النصر و تیم ملی به ثمر برسانم. بنابراین زدن ۵۴ گل در سطح شخصی باورنکردنی بود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا زدن ۵۴ گل در عربستان با گلزنی لیگ‌های اروپایی متفاوت است، گفت: ۵۴ گلی که به ثمر رساندم، ممکن است برخی بگویند راحت‌تر است چون در عربستان هستم. اما حرفه‌ای‌های فوتبال سختی گل‌زدن را می‌دانند؛ چه در عربستان سعودی، ایتالیا، اسپانیا چه در پرتغال. گل‌زدن در همه جا گل‌زدن است و بله، من به پیشی‌گرفتن از هالند، ام‌باپه و کین افتخار می‌کنم.

او در پایان مراسم توپ طلا و جوایز بهترین‌های فیفا را هم زیر سوال برد و گفت: توپ طلا و The Best در حال از دست دادن اعتبارشان هستند. نمی‌گویم حق مسی نبود اما عملکرد شخصی بازیکنان در یک سال مشخص است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jm9z6k

آخرین اخبار