تاریخ انتشار: 1403/01/18 17:41
کد خبر: 1272258

استارت استقلال در سال جدید با توقف مقابل مس

استقلال هفته بیست‌ودوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با تساوی مقابل مس رفسنجان پشت سر گذاشت.
استارت استقلال در سال جدید با توقف مقابل مس

به گزارش فرتاک ورزشی

تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود در سال جدید از ساعت 19 امروز (شنبه) در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی مقابل مس رفسنجان صف‌آرایی کرد و به تساوی 2 - 2 بسنده کرد. سجاد شهباززاده (3) و سعید واسعی (46) برای مس و گوستاوو بلانکو (16 و 51) برای استقلال گلزنی کردند.

شاگردان جواد نکونام در حالی دو امتیاز حساس خانگی را از دست دادند که همچنان با 47 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی هستند و در صورت برتری پرسپولیس مقابل گل‌‌گهر سیرجان در دیدار فردا فاصله امتیازی‌اش با این تیم یک امتیاز خواهد شد. شاگردان محرم نویدکیا نیز با 26 امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفتند.

ترکیب استقلال: حسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی (67 - پیمان بابایی)، مهدی مهدی‌پور (40 - زبیر نیک‌نفس)، گوستاوو بلانکو (83 - آرمان رمضانی)، ابوالفضل جلالی (83 - جعفر سلمانی)، میلاد فخرالدینی، جلال‌الدین ماشاریپوف (83 - امید حامدی‌فر) و آرش رضاوند.

ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، سجاد شهباززاده (1+90 - میثم تیموری)، منتظر محمد (86 - محمد اکبری)، حسن جعفری، فرشید باقری، محمدمهدی محبی (79 - عرفان شهریاری)، علی عدنان کاظم، سعید واسعی (79 - محمدرضا مهدی‌زاده) و جلال‌الدین علی‌محمدی.

داور: بیژن حیدری

نیمه اول

دقیقه 3: محمد مهدی محبی، سجاد شهباززاده را پشت محوطه جریمه استقلال صاحب توپ کرد و مهاجم مس پس از چند قدم پیشروی به سمت دروازه حسینی، با شوتی محکم و از زاویه‌ای بسته نخستین گل بازی را به نفع مس به ثمر رساند.

دقیقه 4: آرمین سهرابیان از بیژن حیدری کارت زرد دریافت کرد. این چهارمین کارت زرد سهرابیان در فصل جاری بود و مدافع استقلال از بازی بعد این تیم محروم شد.

دقیقه 9: مهرداد محمدی با نفوذ به داخل محوطه جریمه مس، پس از جا گذاشتن مدافع این تیم اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه مهاجم استقلال با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 16: سانتر ابوالفضل جلالی در نقطه پنالتی روی سر بلانکو فرود آمد و ضربه سر مهاجم آرژانتینی به شکل زیبایی دور از دستان حامد لک درون دروازه مس قرار گرفت.

دقیقه 26: مهرداد محمدی همانند دقایق قبل، از سمت چپ با شوتی محکم دروازه مس را هدف قرار داد که ضربه مهاجم استقلال با فاصله‌ای بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 35: ضربه سر روزبه چشمی روی ارسال مهدی‌پور با اختلاف کمی از کنار دروازه لک به بیرون رفت.

دقیقه 45: گوستاوو بلانکو پشت محوطه جریمه مس صاحب توپ شد و با یک شوت محکم دروازه لک را هدف قرار داد که با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه 46: در شروع دوباره بازی، استپ اشتباه ایمان سلیمی باعث شد تا توپ را سجاد شهباززاده بگیرد و آن را در محوطه جریمه به سعید واسعی برساند، ارسالی که گل دوم مس را به دنبال داشت با ضربه دقیق واسعی.

دقیقه 51: توپ‌گیری به موقع روزبه چشمی باعث شد توپ به آرمین سهرابیان برسد و این بازیکن اقدام به سانتر کند که اشتباه حامد لک باعث شد توپ زیر پای گوستاوو بلانکو قرار بگیرد و به راحتی دروازه مس را باز کند.

دقیقه 56: ضربه سر شهباززاده را سیدحسین حسینی به زیبایی دفع کرد، هر چند که پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفته بود.

دقیقه 59: شوت سرکش ابوالفضل جلالی به شکل خطرناکی از کنار دروازه مس به بیرون رفت.

دقیقه 66: شوت منتظر محمد پس از برخورد به مدافعان استقلال به حسینی رسید.

دقیقه 73: ضربه زمینی بلانکو را لک گرفت تا خطر از دروازه مس دور شود.

دقیقه 80: پیمان بابایی پس از عبور از یک بازیکن به محوطه جریمه رفت، اما ضربه‌اش به تیر دروازه برخورد کرد. در ادامه توپ برگشتی را میلاد فخرالدینی زد که بازیکنان مس از روی خط توپ را برگرداندند.

دقیقه 88: عرفان شهریاری به دلیل جلوگیری از شروع بازی با کارت زرد جریمه شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jmbykk

آخرین اخبار