تاریخ انتشار: 1402/09/25 06:25
کد خبر: 1263883

شوق بازیکنان میلان: خوشحالیم اسطوره برگشت!

فیکایو توموری، ستاره میلان، می‌گوید که از بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به این باشگاه بسیار خوشحال است.
شوق بازیکنان میلان: خوشحالیم اسطوره برگشت!

ابراهیموویچ اخیرا به عنوان مشاور مالک میلان به این باشگاه برگشت و حالا به صورت روزانه نقشی فعال را در روند کاری و اقدامات صورت گرفته از سوی مدیران این باشگاه ایفا می‌کند. بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی در چند هفته اخیر از بازگشت احتمالی این اسطوره سوئدی به سن سیرو خبر داده بودند و هواداران میلان هم بی‌صبرانه انتظارش را می‎‌کشیدند و حالا بار دیگر ستاره محبوب‌شان را در این باشگاه در کنارشان دارند.

توموری در گفتگو با اسپورت مدیاست درباره بازگشت ابراهیموویچ اظهار داشت:« او روحیه و ذهنیت برنده شدن دارد، همیشه می‌خواهد پیروز باشد. همیشه همینطور بود، چه وقتی در زمین حضور داشت و چه وقتی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم نبود.
من انتظار دارم که این بار هم در پست مدیریتی همینطور باشد. این روحیه و ذهنیتی است که سازگاری بسیار خوبی با باشگاه میلان دارد. ما از این که او دوباره به این باشگاه برگشته و در کنار ما است بسیار خوشحال هستیم.»

این بازیکن همچنین در پاسخ به سوالی درباره بازی برابر نیوکسل در لیگ قهرمانان گفت:« در ابتدای فصل به دنبال این بودیم که از گروه‌مان در لیگ قهرمانان صعود کنیم و حالا باید در لیگ اروپا رقابت کنیم و می‌دانیم که توانایی انجام این کار را داریم.

در بازی برابر نیوکسل بین دو نیمه حرف زدیم و به هم گفتیم که باید تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم و اجازه ندهیم که جای حسرتی بماند. ما در نیمه دوم نمایش خیلی خوبی را ارائه کردیم و حالا باید این روحیه را در لیگ هم به همراه داشته باشیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqakma

آخرین اخبار