تاریخ انتشار: 1403/01/24 18:35
کد خبر: 1272684

جلالی: من و ۲ بازیکن دیگر استقلال ماشین‌مان را فروختیم /هیچ کدام از عوامل باشگاه را سر تمرین ندیدم!

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید بابت مشکلات مالی، او و ۲ بازیکن دیگر این تیم، مجبور به فروش خودروی خود شدند.
جلالی: من و ۲ بازیکن دیگر استقلال ماشین‌مان را فروختیم /هیچ کدام از عوامل باشگاه را سر تمرین ندیدم!

به گزارش فرتاک ورزشی

ابوالفضل جلالی بعد از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و سوم لیگ برتر، گفت: به این برد نیاز داشتیم. خدا را شاکرم در حضور هواداران خودمان که ما را خیلی تشویق‌ کردند، برنده شدیم و با 3 امتیاز به تهران برمی‌گردیم.

وی درباره شرایط استقلال و مشکلات مالی تصریح کرد: 16 بازیکن 60 درصد از سال قبل طلب دارند. امسال هم که فکر کنم که 35 درصد گرفته‌ایم. از بعد جام جهانی اولین باری است که مصاحبه می‌کنم. ماشینم را فروختم. حسین مرادمند و آرمان رمضانی هم خودروهای خود را فروختند. شرایط خیلی سخت است. تا حالا مصاحبه‌ نکرده و نگفته‌ام ماشینم را فروخته‌ام. اگر هم جای مصاحبه می‌کردم، می‌گفتم این موضوع را نگویید. ولی الان به جایی رسیدیم که شرایط خیلی سخت است.

بازیکن استقلال ادامه داد: با تمام وجود بازی می‌کنیم و می‌جنگیم؛ ولی از مدیریت باشگاه توقع داریم که شرایط را بهتر کند. خدارا شاهد می‌گیرم حتی از کارکنان باشگاه سراغ ما نیامدند که بپرسند حال دلتان چطور است. با این حال بچه‌های تیم ما با تمام وجود مشغول تمرین هستند و بازی می‌کنند. با این شرایط مالی تنها کاری که انجام می‌دهیم، به خاطر شادی دل هواداران مشغول جنگ هستیم تا جایگاه صدرنشینی را حفظ کنیم. هیچ کدام از عوامل باشگاه را ندیدم که سر تمرین حاضر شوند.

جلالی با اشاره به برگزاری تمرین استقلال در حضور تماشاگران، عنوان کرد: چند روز پیش هم شاهد بودید که تمرین ما با حضور تماشاگران برگزار شد. تماشاگران دیدند که با تمام وجود مشغول تمرین و تلاش هستیم. تا اینجا خیلی سخت بوده؛ ولی با تمام وجود می‌جنگیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lye566

آخرین اخبار