تاریخ انتشار: 1403/01/11 15:11
کد خبر: 1272012

اعتراض رسمی هوادار به برنامه سازمان لیگ

باشگاه هوادار به برنامه‌ریزی سازمان لیگ به طور رسمی اعتراض کرد.
اعتراض رسمی هوادار به برنامه سازمان لیگ

تیم هوادار برای دیدار هفته هجدهم خود یک بار به اراک سفر کرد اما بازی به دلیل بارش برف لغو شد و حالا این مسابقه باید روز پانزدهم فروردین برگزار شود. هوادار که بلافاصله پس از سفر به اراک باید آماده رفتن به اهواز شود، به برنامه سازمان لیگ اعتراض کردند.

در نامه هوادار آمده است: " نظر به آنکه پیرو برنامه اعلامی جدید مقرر گردیده که دیدار معوقه هجدهمین هفته لیگ برتر میان دو تیم آلومینیوم و هوادار مورخ ۱۵ فروردین در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار گردد و با توجه به اینکه تیم هوادار برای بازی قبل به اراک سفر کرد و پس از کنسل شدن بازی مجدد به تهران بازگشت.

2005492

با توجه به همین برنامه اعلامی و فشردگی رقابت‌ها تیم هوادار در بیست و دومین هفته مسابقات باید مورخ ۱۹ فروردین در اهواز به مصاف تیم فولاد برود، فشار برنامه ریزی جدید تنها بر روی مجموعه خصوصی ما ایجاد شده است چرا که هر سه باشگاه آلومینیوم تراکتور و سپاهان مانند هوادار برگزاری دیدار معوقه را دستور کار دارند و با یک روز استراحت بیشتر بعد به جدال با رقبای خود بپردازند لطفاً مساعدت نمونه نموده و نسبت به اعلام برنامه جدید و برگزاری مصاف فولاد هوادار با ۲۴ ساعت تأخیر موافقت نمایید."

هوادار این نامه رسمی را هفته پیش به سازمان لیگ فرستاده بود ولی پس از اینکه پاسخی دریافت نکرد آن را منتشر کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lye786

آخرین اخبار