تاریخ انتشار: 1402/06/09 23:49
کد خبر: 291

مدیر باشگاه پورتو رضایتش از جدایی طارمی را اعلام کرد/ یک مورد خاص انتقال به میلان را سخت کرده

مدیر باشگاه پورتو مدعی شد در بن‌بست ایجاد شده در روند انتقال مهدی طارمی به باشگاه میلان، طرف ایتالیایی مقصر است.
مدیر باشگاه پورتو رضایتش از جدایی طارمی را اعلام کرد/ یک مورد خاص انتقال به میلان را سخت کرده

در حالی که اکثر رسانه‌ها شروط جدید باشگاه پورتو برای میلان را دلیل دست کشیدن این باشگاه از تلاش برای جذب مهدی طارمی عنوان کرده‌اند، ویتور بایا مدیر باشگاه پرتغالی مدعی شد که او و همکارانش راه را برای جدایی مهاجم ایرانی‌شان باز گذاشته‌اند و مشکل از سوی طرف ایتالیایی است.

ویتور بایا به شبکه اسپورت ایتالیا گفت: دو باشگاه پورتو و میلان بر سر مفاد قرارداد انتقال طارمی توافق کرده‌اند اما حالا آنها (میلان) باید نظر خود بازیکن را جلب کنند پس مذاکرات ادامه دارد.

داریا بهرامی واسطه اصلی معامله دو باشگاه میلان و پورتو، عصر امروز (پنجشنبه) در دفتر مرکزی باشگاه میلان حضور پیدا کرده بود تا درباره آخرین جزئیات قرارداد با نمایندگان باشگاه ایتالیایی صحبت کند اما طبق ادعای سایت کالچو مرکاتو، گویا او تنها واسطه‌ای نیست که می‌خواهد از این معامله سهم ببرد. علاوه بر این، حقوق در نظر گرفته شده از سوی باشگاه میلان برای طارمی که تنها ۱.۵ میلیون یورو در سال است، مراتب نارضایتی بازیکن و مدیربرنامه‌های او را به همراه داشته و این شائبه را به وجود آورده که میلان قبول کرده در ازای کم کردن حقوق بازیکن به واسطه‌های جدید معرفی شده از سوی پورتو حق کمیسیون بدهد.

در این میان نشریه رکورد پرتغال نوشته است که طارمی از اینکه موارد مورد توافقش با باشگاه میلان بدون اطلاع  او تغییر کرده، ناراحت شده که گویا این موضوع هم در توقف روند مذاکرات تأثیر داشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/m4vkz2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 طارمی برای انتقال به میلان درخواست خروج داد +عکس