تاریخ انتشار: 1402/10/13 16:57
کد خبر: 1265461

کارشناسی داوری اشتباه بزرگ و تاثیرگذار در نتیجه بازی نساجی - فولاد/ جنجالی‌ترین گل نیم‌فصل درست بود؟

آخرین مسابقه نیم‌فصل لیگ برتر هم با یک اشتباه بزرگ داوری به پایان رسید. کارشناسان داوری این اشتباه را محکوم کردند!
کارشناسی داوری اشتباه بزرگ و تاثیرگذار در نتیجه بازی نساجی - فولاد/ جنجالی‌ترین گل نیم‌فصل درست بود؟

این‌طور که به نظر می‌رسد اشتباهات داوری در لیگ برتر تمامی ندارند و در آخرین بازی نیم‌فصل اول بین تیم‌های فولاد و نساجی شاهد تصمیم عجیبی از سوی کمک داور این مسابقه بودیم.

ساسان انصاری زننده گل اول فولاد در این مسابقه براساس تصاویر منتشرشده در شرایط آفساید گل‌زنی کرده آن‌هم در حالی که قهرمان نجفی، کمک داور این مسابقه کاملا روی خط قرار داشت و به صحنه مسلط بوده است.

این اشتباه در حالی رخ داد که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید و تصمیم داوری در نتیجه این مسابقه تاثیرگذار بود.

در همین زمینه نظر دو کارشناس داوری را در خصوص این صحنه به نقل از ورزش سه می‌خوانید:

گل آفساید فولاد به نساجی - ساسان انصاری، دقیقه ۱۷

ابراهیم میرزابیگی: آفساید کاملا واضح است و واقعا برای این کمک داور متاسفم که در سطح لیگ برتر این اشتباه را می‌کند و حق یک تیم را ضایع می‌کند.

حسین عسگری:  این صحنه اصلا نیازی به کارشناسی ندارد و هر فردی که ذره‌ای با قوانین فوتبال آشنا باشد متوجه آفساید می‌شود. مهاجم یک متر در آفساید است و این‌ صحنه حتی نیاز به جای‌گیری هم ندارد که بگوییم کمک داور جای‌گیری خوبی نداشت! این اشتباهات در آفساید اصلا قابل قبول نیست و نه می‌شود گفت کمک داور تمرکز نداشته و نه می‌شود گفت جای‌گیری خوبی نداشته؛ در هر حالتی باید این‌ صحنه را تشخیص بدهد. این اشتباه تعجب‌برانگیز است و هیچ چیزی نمی‌توانم بگویم!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/mmd7ky

آخرین اخبار