تاریخ انتشار: 1403/01/14 06:19
کد خبر: 1272085

تصمیم فدراسیون فوتبال برای بازی مهم چیست؟/ ۹ هفته صبر کنید

فردا شاهد برگزاری بازی معوقه بین تیم های تراکتور و سپاهان در استادیوم یادگار امام تبریز خواهیم بود. مسابقه ای که سه امتیازش برای هر دو تیم حائز اهمیت است.
تصمیم فدراسیون فوتبال برای بازی مهم چیست؟/ ۹ هفته صبر کنید

کسب سه امتیاز در مصاف تراکتور - سپاهان به دو تیم برای مدعی ماندن کمک خواهد کرد و مساوی بدترین نتیجه برای هر دو تیم است و به سود مدعیان تمام خواهد شد. در بازی رفت این تیم سپاهان بود که مقتدرانه پیروز شد.

از روزها پیش باشگاه سپاهان خواهان منع ورود لیزر به استادیوم شده و درخواست داده که این بازی با حضور کمک داور ویدئویی برگزار شود.

تیم تراکتور هم برای حضور پرشور تماشاگرانش دراستادیوم تماشای این بازی را رایگان اعلام کرده است.

فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر هیچ اطلاعیه ای که این بازی با حضور کمک داور ویدئویی برگزار می شود، صادر نشده و به نظر این بازی بدون حضور کمک داور ویدئویی برگزار می شود. فدراسیون فوتبال برنامه ریزی کرده در دور برگشت تنها دربی و دیدار پایانی جام حذفی با حضور کمک داور ویدیویی برگزار شود که در دربی این اتفاق رخ داده است.

فدراسیون در تلاش برای ورود ۷ دستگاه تجهیزات کمک داور ویدیویی به کشور است و پیش بینی می شود فصل آینده همه بازی های لیگ برتر با VAR برگزار شود.  بنابراین تیم های لیگ برتری باید ۹ هفته پایانی را منتظر بمانند تا از شروع فصل بعد شاهد حضور کمک داور ویدیویی در بازی های خود باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/mmg6ay

آخرین اخبار